וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימור קלאסי

האל קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה אמור להיות שוב צמוד ומותח, אך משחקים מהסוג הזה בד"כ מסתיימים בתיקו. הנה כמה פרטים סטטיסטיים

משחק מספר 71: ריאל מדריד - ברצלונה 2.4, 2.9, 2.4

ההזדמנות האחרונה אולי של ריאל מדריד להדביק את ברצלונה מגיעה באל קלאסיקו, כשריאל מארחת את היריבה הקטלונית שמקדימה בארבע נקודות. אחרי שהגיעה מ-0:0 מאכזב מבחינתה בקאמפ נואו נגד צ'לסי, ברצלונה מחפשת להכריע את ההתמודדות וכמובן שניצחון יעשה לה את העבודה. הנה כמה נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

מאזנים – ריאל מדריד עם 25 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים; ברצלונה ניצחה ב-26 ניצחונות, סיימה ארבע פעמים בתיקו והפסידה בשלושה משחקים.

בית/ חוץ – ריאל ניצחה העונה בבית ב-14 משחקים וספגה רק הפסד אחד (מבין החמישה) שספגה היה בברנבאו. למרות שהיא כובשת יותר שערים בבית (46 לעומת 31), היא סופגת גם יותר (20 לעומת 15). ברצלונה מנגד הפסידה פעמיים מחוץ לביתה.

ממוצעי כיבושים – ריאל מדריד כובשת בממוצע 2.33 שערים למשחק וסופגת 1.06; ברצלונה כובשת בממוצע 2.84 שערים למשחק וסופגת רק 0.78 שערים למשחק.

מומנטום – ריאל מדריד מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2:4 על סביליה בחוץ, ועוד קודם לכן היא ניצחה את חטאפה (2:3), את רקראטיבו (0:1), את ויאדוליד (0:2), את מלאגה (0:1), את אלמריה (0:3) ואת אתלטיק בילבאו (2:5); ברצלונה סיימה במשחקה האחרון ב-0:0 בליגת האלופות נגד צ'לסי, ועוד קודם לכן היא איבדה נקודות בליגה נגד ולנסיה (2:2). לפני כן: 0:4 על סביליה בליגה, 0:1 על חטאפה, 1:1 נגד באיירן בצ'מפיונס, 0:2 על רקראטיבו ו-0:4 על באיירן, שוב בצ'מפיונס.

כובשי שערים – את טבלת מלך השערים של ריאל מדריד מובילים ראול וגונזאלו היגואין, שכבשו עד כה 18 שערים כל אחד. לאחר מכן מגיעים קלאס יאן הונטלאר עם שמונה שערים, אריין רובן עם שבעה, רוד ואן ניסטלרוי ורפאל ואן דר וארט עם ארבעה כל אחד; הכובש המצטיין בברצלונה הוא סמואל אטו עם 27 שערים. אחריו ליאו מסי עם 21, תיירי הנרי עם 17, צ'אבי עם שישה, אנדרס אינייסטה ודני אלבס עם ארבעה כל אחד.

מפגש אחרון – באל קלאסיקו הקודם ברצלונה ניצחה 0:2 אחרי שאטו (83) ומסי (90) כבשו את השערים שסידרו שלוש נקודות יקרות לברצלונה.

הערכה – אנו מעריכים שהמאבק על האליפות יהיה צמוד עד סיום העונה, מה שאומר שהמשחק הזה בין השתיים יסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס, היחס: 2.9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully