וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו סוגרת פערים

לאחר שפיגרה מן הדקה הראשונה וספגה שער שוויון בדקה ה-89, הצליחה בורדו לנצח 2:3 את ראן ולקזז את הפער מהמוליכה מארסיי לשתי נקודות

ראן עשתה דרך ארוכה מצפון-מערב צרפת עד לעיר היין שבדרום-מערב כדי לפגוש את בורדו, הקבוצה של לורן בלאן, שחפצה מחד לסגור את הפער מהמוליכה מארסיי לשתי נקודות, ומנגד להתרחק עוד מליון, השלישית בטבלה, עד כדי ארבע נקודות במשחק שנעל את המחזור ה-33 בליגה הצרפתית.

הפתיחה של ראן הייתה מהממת. רומיין דנצה העלה את הקבוצה של גי לאקומב, שמחפשת מקום בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית, ליתרון עוד לפני שחלפה דקה אחת בלבד במשחק. בדקה ה-26 ניחתה על בורדו מכה שנייה נוספת עם הרחתקו של מארק פלאנוס, אבל החבורה של בלאן הצליחה לעשות מהפך. בדקה ה-62 יואן גופראן השווה, כששמונה דקות לאחר מכן הפך יוהאן גורקוף את התוצאה. בדקה ה-89 מוסא סואו איזן ל-2:2, אבל הסיום הדרמטי היה שייך לבורדו, שניצחה משער שני במשחק של גורקוף עמוק בתוספת הזמן.

בורדו הצליחה בסיום לצמצם את הפער ממארסיי לשתי נקודות. כאשר נותרו חמישה מחזורים לסיום הליגה, נראה כי השנה, לאחר שבע שנים רצופות, ליון לא תזכה באליפות. במחזור הבא המוליכה מארסיי תארח את השישית בטבלה, טולוז, בורדו תפגוש בביתה את סושו מהתחתית, ואילו ליון תתארח אצל ולנסיין.

  • עוד באותו נושא:
  • ראן
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully