וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוטר הגדול

פיוטר טרוכובסקי כבש, המבורג ניצחה 0:1 בברמן ויצרה לעצמה מקדמה גדולה בחצי גמר גביע אופ"א. דינמו קייב ושחטאר נפרדו ב-1:1

אירופה עסקה ביומיים האחרונים בליגת האלופות, אבל הערב (חמישי) נערכים שני משחקים מרתקים גם הם, במסגרת האח הקטן והפחות מועדף, גביע אופ"א. כזכור, זו העונה האחרונה בה משוחק גביע אופ"א במתכונת זו, כך שמי שתזכה בגביע תוכל לומר שהיא הייתה האחרונה לעשות זאת - סוג של כבוד. ארבע קבוצות הגיעו למעמד חצי הגמר, והיום הן החלו את דרכן, שתארך שלושה משחקים לזו שתזכה בגביע ולפיינליסטית. דבר אחד בטוח - המחזיקה תהיה קבוצה גרמנית או אוקראינית, לאחר ששתי קבוצות מכל מדינה העפילו לחצי גמר והן נפגשות במעמד זה.

המשחק הראשון הפגיש את דינמו קייב עם שחטאר דונייצק, שחזרה מפיגור וחילצה 1:1 שמשביע את רצונה לקראת הגומלין וגם במשחק הגומלין יצאה האורחת מרוצה אחרי שהמבורג ניצחה בברמן את ורדר 0:1.

דינמו קייב - שחטאר דונייצק 1:1

אחרי הטירוף וההיסטריה באוקראינה במהלך השבועיים האחרונים, הגיע סוף סוף יום המשחק הגדול בין דינמו לשחטאר. לשתי הקבוצות מצפים עוד שלושה מפגשים נוספים, הגומלין באופ"א משחק חצי גמר הגביע ועוד אחד בליגה, אך אף אחד לא חשב כל כך רחוק. כולם התרכזו במשחק הראשון באיצטדיון על שם ואלרי לובנובסקי.

ההופעה הראשונה של קבוצה אוקראינית בחצי גמר גביע אופ"א הייתה בעצם הופעה כפולה, ובסיומה שחטאר יכולה לחוש מרוצה הרבה יותר בזכות שער החוץ שכבשה. הקבוצה של מירצ'ה לוצ'סקו, המפגרת ב-12 נקודות אחר יריבתה בליגה, חששה ממשטח הדשא בקייב והתקשתה לפתח את משחקה הטכני בפתיחה. שחקניו של יורי סיומין ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון בדקה ה-22, אז בעיטה חופשית של אלכסנדר אלייב פגעה בבלם האורח דמיטרו צ'יגרינסקי וחדרה פנימה.

האורחים העבירו הילוך לאחר מכן, וסיכנו את השער של סטניסלב בוגוש באמצעות הברזילאים המאיישים את החלק הקדמי, ובדקה ה-68 אף השיגו את השער המיוחל במבצע כל ברזילאי. ג'דסון התחיל במהלך, העביר לוויליאן ששלח כדור למרכז וסידר לפרננדיניו שער קל. תוצאת התיקו מעניקה לשחטאר יתרון לקראת הגומלין אותו היא תארח בשבוע הבא. דינמו המאוכזבת לא מצליחה לנצח העונה את המתחרה הגדולה שלה.

ורדר ברמן - המבורג 1:0

ורדר ברמן קיוותה לגדולות ונצורות העונה, אבל הודחה מליגת האלופות, נזרקה ממאבק האליפות בצורה מוקדמת והערב גם תקוותיה לזכות בגביע אופ"א ספגו מהלומה. הלבנים-ירוקים חלפו על פני המבורג בחצי גמר הגביע הגרמני לפני שבוע, אבל הערב הגיע זמן התשלום, במשחק השני מבין ארבעה בין הקבוצות ב-19 יום.

המבורג הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ובדקה ה-28 גם ניצלה את היתרון שלה במגרש כדי לעלות ליתרון, כשהגבהה של גי דמל מצד ימין מצאה את הראש של פיוטר טרוכובסקי והגרמני הבינלאומי נגח פנימה. ורדר ניסתה ליזום יותר במחצית השנייה, אבל דווקא האורחים היו קרובים יותר לכיבוש שער שני מאשר לספיגה ואילולא החמצות של ג'ונתן פיטרופה ואיביצ'ה אוליץ', יכולה הייתה לגמור סיפור כבר הערב.

ברמן הגבירה את הלחץ לקראת הסיום ובשלבים מסויימים התנחלה בתוך הרחבה של המבורג, אבל לא הצליחה לכבוש והקבוצה של מרטין יול השיגה לעצמה מקדמה רצינית לקראת הגומלין שייערך אצלה ב-HSH נורדבנק ארנה. פאולו גררו אמנם ספג צהוב שימנע ממנו לשחק, אבל הקבוצה שלו בכל זאת תגיע כפייבוריטית בעקבות התוצאה הערב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully