וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שסינוור את אוואט במשחק נגד יוון: כומר מקומי

כאשר נתבקש איש הדת לספק בפני שופט הסבר למעשהו, אמר שהוא ניסה לאותת לחבריו, שהיו בצידו השני של האצטדיון, היכן הוא נמצא

לעתים החיים מזמנים לנו הפתעות ודברים בלתי צפויים, כמו הידיעה לגבי האיש שסינוור את דודו אוואט במשחק נגד יוון. כזכור, ב-1 לאפריל התמודדה נבחרת ישראל נגד הנבחרת היוונית באי כרתים, כאשר במהלך המשחק סונוור בקרן לייזר שוער נבחרת ישראל על ידי אחד היושבים באצטדיון.

מסתבר שהאיש הוא כומר מקומי מכרתים, שנתפס לאחר בדיקה של מצלמות האבטחה באצטדיון. כאשר הובא הכומר בפני שופט והתבקש לספק הסבר למה שעשה, הוא טען כי הוא בסך הכול ניסה לסמן לחבריו, שנמצאו בצידו השני של האצטדיון, היכן הוא נמצא. אכן הסבר מספק. יצוין כי השופט לא טרח להשאיר את הכומר הסורר במעצר ושיחררו לאלתר.

בישראל התלוננו בפני פיפ"א על סינוורו של אוואט במהלך מספר פעמים במשחק, אחת מהן בפנדל הניצחון של גיורגיוס סמאראס (1:2 ליוון). בהתאחדות הישראלית קיוו אולי - גם מכיוון שזו אינה הפעם הראשונה בה מתרחש סינוור של שחקנים זרים על ידי הקהל היווני - שהנבחרת היוונית תיענש ותוצאת המשחק אולי תבוטל. נכון לעכשיו, הם התבדו.

* אופ"א קנסה את פנאתיינקוס בסכום גבוה מאוד של 100 אלף יורו בגין שימוש בקרני לייזר במשחקה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ויאריאל. כמו כן, הוטל על הקבוצה היוונית משחק ללא קהל על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully