וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ארסנל 0:1

ג'ון אושיי סידר למנצ'סטר יונייטד שער יקר (דקה 17) ב-0:1 על ארסנל, שנותן מקדמה נאה לקראת הגומלין בשבוע הבא בחצי גמר ליגת האלופות

אחרי שהמשחק בקאמפ נואו סיפק בעיקר אכזבה בכל מה שקשור לשערים, ברור היה שיכול להיות רק טוב הערב (רביעי) בחצי הגמר השני של ליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-0:1 קטן נגד ארסנל, בדיוק כמו שאלכס פרגוסון ביקש, אך המקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא באיצטדיון האמירויות נראית שבירה.

אלופת אירופה, שלא הפסידה 23 משחקים ברציפות בליגת האלופות, צירפה לעצמה עוד אחד נגד התותחנים, שמקווים לסיים עם תואר העונה וזו ההזדמנות האחרונה שלהם. אלא שמהר מאוד התברר מי הולכת להחזיק יותר בכדור ומי הולכת להיות תוקפנית יותר. מנצ'סטר יונייטד נתנה את הטון וגרמה לארסנל להסתפק במצבים בודדים.

שער הניצחון של יונייטד היה שייך לג'ון אושיי, שניצל יחד עם חבריו את השליטה במחצית הראשונה כדי לכבוש בדקה ה-17 לאחר טעות בהגנת ארסנל. מכאן יונייטד בעיקר החמיצה, כשמנואל אלמוניה, שוער ארסנל, הציל את התותחנים מספיגות שערים נוספות. ראיין גיגס עלה כמחליף וערך את ההופעה ה-800 שלו, אך מן הסתם ההופעה ה-801 תהיה חשובה מבחינתו הרבה יותר.

ובכל זאת, נראה שהפערים עדיין לא כאלה גדולים, כפי שניתן אולי היה לחשוב. ארסנל ידעה שהיא צריכה לסיים עם תוצאה מינימלית לחובתה כדי להגיע עם אדרנלין ומוטיבציה לגומלין, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. על אף השליטה של יונייטד במשחק, נראה שבהחלט יש לה מה לתת בעוד שבוע לקראת 90 הדקות הכי חשובות של התותחנים העונה.

מהלך המשחק

דקה 2 - התקפה ראשונה של מנצ'סטר יונייטד כמעט ומסכנת את אלמוניה, אחרי שדארן פלטשר הגיע לווין רוני, שנגח, אך אלמוניה הדף.

דקה 16 - מהלך שהתחיל בקרלוס טבס הביא לאיום רציני ראשון כשטבס שלח לימין לאושיי שמירכז חזרה לטבס, אך הבעיטה שלו מקרוב נהדפה לקרן על ידי אלמוניה.

דקה 17 - גול! כדור קרן למנצ'סטר יונייטד הגיע לקאריק שמסר רוחב לג'ון אושיי, והרחקה גרועה של סילבסטרה הביאה לבעיטה מקרוב של אושיי פנימה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 27 - התקפה מפתיעה ראשונה של ארסנל במשחק כשססק פברגאס קיבל כדור מאדבאיור ובעט, אך ואן דר סאר עצר היטב.

דקה 29 - טבס הרים כדור מעולה לרונאלדו, שסיים מהלך עם נגיחה מקרוב, אך אלמוניה יצא אליו והצליח להדוף מצוין.

דקה 42 - עוד הזדמנות מסוכנת ליונייטד לאחר שרוני בעט לעבר השער, אך הכדור שלו חלף ליד השער.

דקה 53 - רונאלדו ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, שנהדפה לקרן על ידי סילבסטרה.

דקה 63 - אלכסנדר סונג הכין כדור מצוין לאדבאיור, שעצר עם החזה ושלח בעיטה שכמעט וסיכנה את ואן דר סאר.

דקה 69 - רונאלדו שעט לעבר שערה של ארסנל ושחרר פצצה שהכניעה את אלמוניה, אך הקורה הצילה אותו מספיגה נוספת.

דקה 78 - הקוון הרים דגל לנבדל לאחר שדימיטאר ברבאטוב מסר לראיין גיגס, שסיים עם כדור ברשת, אך כמובן שהשער לא אושר.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, ריו פרדיננד (ג'וני אוואנס 88), נמניה וידיץ', פטריס אברה, דארן פלטשר, מייקל קאריק, אנדרסון (ראיין גיגס 67), כריסטיאנו רונאלדו, קרלוס טבס (דימיטאר ברבאטוב 67), ווין רוני.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה, קירן גיבס, קולו טורה, מיקאל סילבסטרה, בקארי סניה, אבו דיאבי, אלכנסדר סונג, תיאו וולקוט (ניקולאס בנטנר 71), ססק פברגאס, סמיר נאסרי, עמנואל אדבאיור (אדוארדו דה סילבה 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully