וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל ביינום ימשיך בדטרויט עונה נוספת

הפיסטונס החליטו לממש את האופציה על שחקנה לשעבר של מכבי ת"א. מייקל קרי ימשיך על הקווים, דוויט הווארד הושעה ממשחק 6 של אורלנדו

דטרויט החליטה לממש את האופציה שיש לה על וויל ביינום, שימשיך בקבוצה שנה נוספת. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, שהתייבש על הספסל של הפיסטונס בתחילת השנה, השתפר בהמשך וכעת הצדדים החליטו להמשיך.

ביינום, ששותף ב-57 משחקים העונה, קלע בממוצע 7.2 נקודות בממוצע למשחק, והוסיף 1.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. את המשחק נגד שארלוט מוקדם יותר החודש הוא סיים עם שיא קריירה של 32 נקודות.

במקביל, הנהלת הקבוצה כינסה מסיבת עיתונאים שבה הודיע ג'ו דומארס על המשך העסקתו של המאמן מייקל קרי גם בעונה הבאה.

לורנס פרנק ממשיך בניו ג'רזי

לורנס פרנק ימשיך לאמן גם בעונה הבאה את ניו ג'רזי, למרות שלא הצליח להגיע איתה לפלייאוף בשנתיים האחרונות. נשיא הנטס, רוד ת'ורן, הודיע על ההחלטה היום, שבועיים אחרי שהנטס סיימו עוד עונה מאכזבת עם 34 ניצחונות.

לפרנק יש מאזן של 225:225 בלמעלה מחמש שנים שבהן הוא מאמן את הקבוצה. לאחר הפיטורים של אדי ג'ורדן מוושינגטון מוקדם יותר העונה, פרנק הפך למאמן המתמיד ביותר במזרח בגלל השנים הרבות שלו בניו ג'רזי.

דוויט הווארד הושעה מהמשחק השישי של אורלנדו

שחקנה של אורלנדו, קורטני לי, יחמיץ את המשחק השישי בפלייאוף נגד פילדלפיה. לי שבר סינוס לאחר שספג מרפק לראש מדוויט הווארד במשחק הקודם.

הווארד חסם זריקה של ווילי גרין ברבע הראשון ובטעות נפל על חברו לקבוצה. לי נלקח לבית חולים ליתר ביטחון. המג'יק מובילים נכון לעכשיו 2:3 כאשר המשחק השישי יתקיים בפילדלפיה ביום חמישי. מי שעוד ייעדר מהמשחק הזה הוא הווארד עצמו, שנענש בהרחקה ממשחק אחד בעקבות מרפק נוסף ששלח השחקן לסמואל דלמברט מפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully