וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפוטיזם רומני או כישרון אמיתי?

שלושה שבועות לאחר שהדיחה את פיצורקה, מינתה ההתאחדות הרומנית את רזבאן לוצ'סקו, בנו של מירצ'ה ומאמן שחטאר דונייצק, למאמן הנבחרת

קצת פחות משלושה שבועות לאחר שהתאחדות הכדורגל הרומנית פיטרה את מאמן הנבחרת, ויקטור פיצורקה, מינתה היום (רביעי) ההתאחדות את רזבאן לוצ'סקו, בנו של מירצ'ה ומאמן שחטאר דונייצק. "הוועד המנהל החליט פה אחד על מינויו של לוצ'סקו כמאמן", כך נמסר בהודעה שפרסם ראש ההתאחדות, מירצ'ה סנדו. לוצ'סקו אמר לאחר היבחרו: "זו הזדמנות נהדרת להיות מאמן הנבחרת ולקבל את התפקיד שרציתי. זו אחריות גדולה. זה ברור לכולם שרומניה צריכה להעפיל ליורו 2012".

פיטוריו של פיצורקה נבעו עקב פתיחה רעה מאוד של קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010. לנבחרת שלושה הפסדים, שניים מהם ברצף בסוף חודש מרץ ותחילת אפריל, וכעת ינסה לוצ'סקו הבן להציל את המצב.

לוצ'סקו ג'וניור, 40, שוער בעברו, אימן את ראפיד בוקרשט במשך שלוש שנים וזכה עימה בשני גביעים במדינה. נוסף על כך הצליח להצעיד את הקבוצה פעמיים לרבע גמר גביע אופ"א. ב-2007 לוצ'סקו דחה הצעות אימון מטורקיה, איטליה ואוקראינה וירד ליגה לקבוצת בראסוב, אותה הצעיד לליגה הראשונה ברומניה.

כלי התקשורת ברומניה דיווחו כי אביו, מירצ'ה שהוביל את שחטאר דונייצק לחצי גמר גביע אופ"א העונה בו היא מתמודדת בימים אלו, היה הראשון לקבל את ההצעה מן ההתאחדות, אולם הוא דחה אותה. האם ההתאחדות הרומנית פעלה בסוג של נפוטיזם או שמא רזבאן באמת מוכשר? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully