וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל: "התחברנו ברגע הנכון"

קרלייל ודאלאס חגגו את הניצחון על סן אנטוניו בסיבוב הראשון. דאנקן הודה: "הם היו טובים יותר". פירס, שניצח את שיקגו: "ידעתי שזה הזמן שלי"

הספרס סיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) את דרכה בפלייאוף בשלב מוקדם בהרבה מכפי שהתרגלו בסן אנטוניו בעשור האחרון, עם הפסד ביתי כואב 106:93 לדאלאס, שהשלימה ניצחון 1:4 בסדרה ושלחה את יריבתה הטקסנית הביתה כבר בסיבוב הראשון, בפעם הראשונה מאז 2000, אז החמיץ טים דאנקן את הפלייאוף כולו בגלל פציעה.

הפעם היה זה מאנו ג'ינובילי שלא עמד לרשותו של גרג פופוביץ' ויתר חבריו המזדקנים, שהצליחו לסיים את העונה במקום השלישי במערב אבל נכנעו למאבריקס הנמרצים אחרי חמישה משחקים בלבד. "היה להם יותר כוח אש", סיכם דאנקן המאוכזב בסיום, אחרי שמשחק מצוין של 30 נקודות לא הספיק לו כדי להאריך את הסדרה לפחות במשחק נוסף. "איך שלא נסתכל על זה, הם היו טובים יותר מאיתנו, וזה כל מה שאפשר להגיד". פופוביץ' היה אפילו יותר תמציתי ואמר לאחר המשחק: "המאבס ניצחו את הספרס. הם הקבוצה הטובה יותר, וככה זה".

הגיבור של דאלאס היה כמובן דירק נוביצקי, שקלע 31 נקודות, משחקו ה-30 בפלייאוף עם 30 נקודות ומעלה. "המפתח בשבילי היה להיכנס למשחק כמה שיותר מהר", הסביר הפורוורד הגרמני, שלא ניצח עם המאבס סדרת פלייאוף מאז ההפסד בגמר למיאמי ב-2006. "קלעתי כמה זריקות בהתחלה ונכנסתי לקצב שלי. זה עזר לי לצבור ביטחון להמשך המשחק".

מאמנו, ריק קרלייל, הוסיף: "עברנו שנה קשה, עם המון פציעות, בעיות מנטליות ועליות וירידות, אבל נשארנו ביחד והתחברנו בזמן הנכון. אני חושב שג'וש הווארד הוא כנראה ה-MVP של הסדרה, הוא תמיד היה שם בשבילנו, ועשה הרבה מהלכים גדולים שלא תמיד הובילו לסלים אבל היו מכריעים".

פירס: "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא"

גם במזרח מצאה את עצמה אחת הפייבוריטיות על הקרשים, כשבוסטון נגררה להארכה נוספת מול שיקגו במשחק החמישי, אחרי שני ההפסדים בהארכות במשחק הראשון ובמשחק הרביעי בסדרה, אבל הפעם הסלטיקס נהנו מיכולות הקלאץ' של פול פירס, שקבר את סל הניצחון 3.4 שניות לסיום ההארכה והעניק לאלופה יתרון 2:3 בסדרה ונסיעה נעימה יותר לשיקגו לקראת המשחק השישי.

פירס, שהחטיא כמה זריקות עונשין חשובות במהלך הסדרה, הסביר מה הצית את ההתעוררות שלו בדקות האחרונות, בהן קלע 12 מתוך 26 הנקודות שלו: "אחרי שריי אלן יצא בשש עבירות חמש דקות לסיום ידעתי שזה הזמן שלי. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא". גלן דייויס היה מלא התפעלות מהקפטן שלו בסיום: "הוא עשה את כל מה שהוא היה אמור לעשות - להיות הקפטן שלנו, להיות פול פירס. להיות האמת. ראיתי אותו עושה את זה מיליון פעם בעבר, אז זה כבר לא מפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully