וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקדמה עונת הרחצה

דאלאס שלחה את סן אנטוניו הביתה עם 1:4 בסדרה, בוסטון נזזקה להארכה כדי לעלות ל-2:3 על שיקגו, פורטלנד צימקה ל-2:3 מול יוסטון

גם יום העצמאות ה-61 של מדינת ישראל לא מנע מפלייאוף ה-NBA להימשך במלוא המרץ הלילה (בין שלישי לרביעי), ומי שזכתה לקבל פטיש בראש הייתה סן אנטוניו, שהפסידה בבית 106:93 לדאלאס, שהשלימה 1:4 בסדרה הטקסנית ושלחה את הספרס הביתה כבר בסיבוב הראשון לראשונה מאז 2000. גם בוסטון הייתה קרובה לתהום אבל בסופו של דבר האלופה ניצחה את שיקגו העיקשת 104:106 אחרי הארכה ועלתה ל-2:3 בסדרה המותחת של הסיבוב הראשון.

פורטלנד הצעירה נמנעה מהדחה עם ניצחון ביתי 77:88 על יוסטון שצימק את הסדרה ביניהן ל-2:3 לרוקטס, ואורלנדו עשתה את העבודה בביתה עם 78:91 על פילדלפיה כדי לעלות ל-2:3 משלה.

סן אנטוניו - דאלאס 106:93 (דאלאס ניצחה 1:4 בסדרה)

ללא מאנו ג'ינובילי הפצוע היה ברור לכולם שהספרס המזדקנים לא יצליחו לשמור על רצף האליפויות בשנים אי זוגיות שלהם העונה, אבל להדחה כל כך מוקדמת לא ציפו בסן אנטוניו. הקבוצה של גרג פופוביץ' מצאה את עצמה בחוץ כבר בסיבוב הראשון לראשונה מאז 2000, ועוד מול קבוצה שלא ניצחה סדרת פלייאוף מאז ההפסד הצורב למיאמי בסדרת הגמר ב-2006.

דאלאס גירשה את השדים של עצמה ועל הדרך גם את שכנתה הטקסנית בעזרת היד הלוהטת של דירק נוביצקי שהתחממה מהר והריצה את האורחים ליתרון 20:31 בסיום הרבע הראשון. הספרס נתנו פייט וחזרו ל-48:52 במחצית, אבל הרבע השלישי שוב היה של המאבס, שהשלימו את ההשפלה של המקומיים בדקות הסיום.

נוביצקי סיים עם 31 נקודות (משחקו ה-30 בפלייאוף בו הוא קולע לפחות 30) באחוזים נהדרים (11 מ-17 מהשדה) והוסיף תשעה ריבאונדים, ג'ייסון טרי תרם 19 מהספסל וג'וש הווארד הוסיף 17. טים דאנקן ניסה להושיע את הספרס עם 30 נקודות ושמונה ריבאונדים, טוני פארקר הצטרף עם 26 נקודות ו-12 אסיסטים, אבל פרט אליהם אף שחקן מקומי לא קלע בדאבל פיגרס.

בוסטון - שיקגו 104:106 (בוסטון עלתה ל-2:3 בסדרה)

הסדרה הדרמטית בין הסלטיקס לבולס הפכה לראשונה בהיסטוריה של הפלייאוף בה נרשמו שלושה משחקים שהלכו להארכה, ואנחנו רק אחרי חמישה משחקים. הפעם היה תורם של הירוקים לחגוג בסיום לאחר עוד מלחמה נהדרת של השוורים הצעירים ששוב הראו שהם לא מפחדים מהניסיון של האלופה.

שיקגו כבר הובילה ב-11 הפרש ברבע השלישי, אבל המקומיים חזרו למשחק בעזרת עוד הצגה של רייג'ון רונדו וכפו הארכה. חצי דקה לסיום שלח טוני אלן את בן גורדון לשלוש זריקות עונשין בעבירה מטופשת, ואשף הקלאץ' של הבולס איזן ל-104:104. מהעבר השני לקח פול פירס אחריות אחרי כמה החטאות עונשין קריטיות שלו במהלך הסדרה, וקבר ג'אמפ גדול עם 3.4 שניות על השעון. שיקגו הפתיעה והלכה לבראד מילר שחדר ונשלח לקו, אבל החטיא פעמיים ושלח את הקבוצות בחזרה לעיר הרוחות ביתרון 2:3 לסלטיקס.

רונדו הנהדר סיים עם 28 נקודות, 11 אסיסטים ושמונה ריבאונדים, פירס קלע 26 וגלן דייויס חזר לעצמו עם 21, כשקנדריק פרקינס מתפוצץ עם 16 נקודות ,19 ריבאונדים ושבע חסימות. ריי אלן היה רגוע עם 10 נקודות בלבד. גורדון הוביל את שיקגו עם 26 נקודות אבל קלע רק 6 מ-21 מהשדה, קירק היינריך היה טוב עם 19 נקודות מהספסל ודרק רוז סיים עם 14 נקודות, שמונה ריבאונדים, שישה אסיסטים ושישה איבודים.

פורטלנד - יוסטון 77:88 (פורטלנד צימקה ל-2:3 בסדרה)

יוסטון קיוותה להעפיל מעבר לסיבוב הראשון לראשונה מאז 1997, אבל פורטלנד דחתה את החגיגות לפחות בעוד משחק אחד, הודות לברנדון רוי ולמרכוס אולדריג'. שני הכוכבים הצעירים של הבלייזרס לא היו כשירים לחלוטין לפני הפתיחה, אבל שניהם נשאו את המקומיים על גבם כדי להישאר בחיים בסדרה.

אחרי מחצית ראשונה הפכפכה ברחה פורטלנד ליתרון 13 ברבע השלישי, אבל יאו מינג דאג לדחוף את הטילים שלו לריצת 2:12 שהבטיחה סיום צמוד, לפני שההגנה הנמרצת של הבלייזרס עצרה את האורחים על 15 נקודות בלבד ברבע האחרון, והשחקנים של נייט מקמילן זכו לעוד נסיעה לטקסס.

רוי ואולדריג' סיימו עם 25 נקודות כל אחד, סטיב בלייק הצטרף אליהם עם 15 נקודות וטראביס אאוטלו הוסיף 10 מהספסל. לואיס סקולה בלט ביוסטון עם 21 נקודות, יאו הסתפק ב-15 נקודות ו-12 ריבאונדים, וארון ברוקס קלע 13 באחוז איום (6 מ-20 מהשדה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אורלנדו - פילדלפיה 78:91 (אורלנדו עלתה ל-2:3 בסדרה)

אחרי שלשת הניצחון של הידו טורקוגלו החזירה את הקבוצות לפלורידה בשוויון 2:2, דאגו המג'יק שלא להיגרר לדרמה נוספת בעזרתו האדיבה של דוויט הווארד. סופרמן פתח את המשחק באגרסיביות, שלח מרפק לפניו של סמואל דלאמברט (שעלה לו בטכנית ועשוי לעלות לו בהשעייה מהמשחק הבא) ואחד נוסף בטעות לעבר חברו לקבוצה קורטני לי, אבל הצליח לבסס את שליטתו בצבע.

לשמחתו של הווארד הוא נהנה הפעם מהידית של רשארד לואיס שהתחממה לפתע ועזרה לאורלנדו להפוך משחק צמוד לניצחון קל בדקות הסיום. אנדרה איגודאלה נתן את הכל אצל הסיקסרס אבל נותר לבד במערכה, וכעת תנסה פילי להישאר בחיים במשחק השישי ולהגיע לביקור נוסף בדיסני וורלד למשחק השביעי.

הווארד סיים את המשחק עם 24 נקודות ולא פחות מ-24 ריבאונדים (השחקן הראשון שרושם לפחות 20 נקודות ו-20 ריבאונדים ארבע פעמים ב-20 משחקיו הראשונים בפלייאוף מאז מוזס מאלון), לואיס תרם 24 משלו ב- 9 מ-16 מהשדה ורייפר אלסטון הוסיף 14 נקודות. איגודאלה הוביל את המפסידים עם 26 נקודות, אנדרה מילר ו-ווילי גרין קלעו 17 ו-16 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully