וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: טומי רוברדו העיף את מראט סאפין

הספרדי ניצח את הרוסי 6:2, 6:7, 2:6 והעפיל לסיבוב השני בטורניר החימר באיטליה, שם יפגוש בקושלרייבר. גם סודרלינג בשלב הבא

הסיבוב הראשון בטורניר החימר ברומא (סך פרסים: 2.75 מיליון יורו) נמשך היום (שלישי) באיחור, לאחר שגשם שוטף דחה את פתיחת המשחקים במספר שעות. המשחק המרכזי הפגיש את טומי רוברדו עם מראט סאפין, שעד הערב נפגשו שמונה פעמים, והמאזן ביניהם עמד על 4:4. הערב, עלה הספרדי ל-4:5, ובעיקר - לסיבוב השני בטורניר היוקרתי.

פשוט זה לא הלך, כשהמערכה הראשונה היתה כולה סאפין, שהגיש מדהים בדרך ל-2:6 קליל. הרוסי בן ה-29 ניסה להמשיך את המומנטום גם במערכה השניה, אלא שרוברדו החל להיכנס לעניינים, ובתום שובר שוויון דרמטי ניצח 6:7. השניים עלו למערכה שלישית ומכריעה, כשהמומנטום לחלוטין בצידו של הספרדי. רוברדו ניצל את שתי אפשרויות השבירה שלו מול הרוסי העייף, ניצח 2:6, והעפיל לסיבוב השני, שם יחכה לו פיליפ קולשרייבר הגרמני, שניצח את סימון בוללי 6:4, 1:6, 0:6.

ינאקו טיפסארביץ' הסתדר עם חוזה אקסוסו הארגנטינאי, וגבר עליו 3:6, 4:6, בדרך למפגש בסיבוב השני עם המנצח בין ג'רמי שארדי ופרננדו גונזאלס. אחד מגיבורי היום היה מארדי פיש האמריקאי, שניצח בסיומן של שלוש מערכות מרתקות 3:6, 6:4, 6:7 את איגור אנדרייב. בסיבוב השני ינסה פיש להפתיע את פרננדו ורדסקו המצוין.

רובין סודרלינג השבדי לא התקשה מול מרסל גרנולרס, וניצח בקלילות 3:6, 0:6. בסיבוב השני יפגוש השבדי את ויקטור קריבוי, שהפתיע אמש את ג'יימק בלייק האמריקאי בשתי מערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully