וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר פס

הישראלית ניצחה את ארבן רזאי במרוקו 4:6, 6:2, 4:6 והעפילה לשלב הבא, שם תפגוש בהרדקה הצ'כית. שטוטגארט: סאפינה בסיבוב השני

טורניר פס שבמרוקו (סך פרסים: 220 אלף דולר) יצא היום (שלישי) לדרך, כששחר פאר פגשה בארבן רזאי מצרפת. הפתיחה של הישראלית היתה מזעזעת, כאשר רק במשחקון החמישי, בפיגור 4:0, היא הצליחה להיכנס למשחק. אבל מאותו רגע, היתה המערכה הראשונה בשליטה מוחלטת של פאר. הישראלית ניצלה שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלה, ואחרי קאמבק גדול ניצחה 4:6.

במערכה השניה זה כבר הלך קשה יותר, ושוב היתה זו רזאי שניצחה בכל ארבעת המשחקונים הראשונים. הפעם פאר לא הצליחה לחזור, ואת המערכה השניה הפסידה 6:2. השחקניות, שעדיין לא נפגשו עד כה בקריירה, עלו למערכה השלישית והמכרעת.

אחרי ארבע שבירות בארבעת המשחקונים הראשונים, השכילה פאר לשמור על ההגשה, ועלתה ל-2:3, ולאחר מכן ל-4:5. בשלב הזה השיגה פאר שלוש נקודות משחק, וזה הספיק לה כדי לנצח 4:6 במערכה, ו-1:2 במשחק כולו, שנמשך קרוב לשעתיים. בסיבוב הבא תפגוש פאר, המדורגת שמינית בטורניר, את לוסי הרדקה מצ'כיה, שניצחה את נדיה למאלי המקומית.

שטוטגארט: ווז'ניאקי בסיבוב השני

טורניר שטוטגארט (סך פרסים: 700 אלף דולר) של סבב ה-ATP יצא היום (שלישי) לדרך, ומביא אל המשטח כמה מהשחקניות הטובות בעולם. הטורניר נפתח עם דרבי הסיניות, שוואי פנג ונה לי, כשהשניה הצליחה לנצח בקלות יחסית 2:6 3:6, ותמתין בסיבוב הבא לויקטוריה אזרנקה. הבלארוסית הסתדרה עם קרלה נבארו סוארז 1:6 4:6.

המשחק המרכזי של היום עד כה הפגיש את אגניישקה רדוואנסקה הפולנית עם אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית. לאחר מערכה ראשונה שהלכה עד שובר שוויון, בסיומו ניצחה הפולנית העדיפה, סגרה רדוואנסקה עניין עם 0:6 חלק במערכה השניה, והעפיל לשלב הבא, שם תפגוש את טווסטנה פירונקובה הבולגרית, שניצחה את אלברטה בריאנטי בשתי מערכות.

המדורגת ראשונה, דינארה סאפינה, פגשה בשרה אראני האיטלקיה, ולא נתקלה בשום בעיות מיוחדות. בתום 51 דקות הראה לוח התוצאות 0:6, 1:6 מחוץ לסאפינה. בסיבוב הבא תפגוש הרוסיה את המנצחת בין אליז קורנה ודניאלה האנטוחובה.

המדורגת שניה בטורניר, אלנה דמנטייבה, נזקקה לשלוש מערכות מפתיעות כדי לגבור על אנא לנה גרונפלד האנגליה, 3:6, 6:3, 3:6 בסיום שעתיים של משחק. בסיבוב הבא מחכה לדמנטייבה אגנס זבאי ההונגריה, שהפתיעה את איי סוגיאמה 3:6, 6:2, 6:7.

קרוליין ווז'ניאקי הדנית פגשה את איווטה בנסובה הצ'כית, ואחרי שעה וחצי של משחק מלא שבירות, הצליחה בסופו של דבר לנצח 3:6 5:7, ולהעפיל לסיבוב השני. יריבתה תהיה המנצחת בין מאריון ברטולי וקרלוינה ספרם הקרואטית.

* מריה שראפובה הודיעה כי לא תשתתף באליפות רומא, שתיפתח בחודש הבא. הטניסאית הרוסיה עדיין מתקשה להתאושש מהפציעה בכתף, ולמעשה לא שיחקה משחק יחידות מאז אוגוסט. שראפובה צפויה לראות גם את טורניר מדריד, שיחל שבוע לאחר מכן, בטלוויזיה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully