וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול: "הם הצליפו בנו קשות"

כריס פול יודע עד כמה משפיל ההפסד של ניו אורלינס ב-58 נקודות הפרש מול הנאגטס. ג'ורג' קארל: "עוד לא ראיתי כזאת תצוגה הגנתית"

ניו אורלינס ספגה הלילה (שלישי) את אחת ההשפלות המביכות בתולדותיה, כשהובסה בביתה 121:63 על ידי דנבר במשחק הרביעי בסיבוב הראשון בפלייאוף. פער 58 הנקודות הוא ההפרש הגדול ביותר שהיה אי פעם במשחק פלייאוף, וכריס פול מודע לגודל המבוכה. "הם הצליפו בנו קשות", אמר פול, "הם שיחקו מאוד פיזי, וגם אנחנו ניסינו, אבל לא הצלחנו".

"הם הכו בנו בסיסטמתיות", אמר דייויד ווסט, שהעדיף להתייחס לכושר המצוין של הנאגטס ולא לביזיון של ההורנטס: "יש להם הרבה מאוד נשק בארסנל. הם היממו אותנו עם היכולת שלהם לקלוע".

מאמן ההורנטס ביירון סקוט לא שוחח עם שחקניו אחרי המשחק. "אני רוצה שהם יחשבו בלילה על כל מה שקרה כאן", אמר סקוט, "שיריצו אחורה את המשחק, ויחשבו מה קרה שם. אנחנו עכשיו צריכים לנסוע לדנבר, למשחק שאם נפסיד בו נודח מהפלייאוף. אם לא נשווה את האינטנסיביות שלנו לזו שלהם, זה ייגמר הרבה יותר מהר ממה שנחשוב".

למרות שההורנטס הגיעו למשחק שחלק גדול משחקניהם סובלים מפציעות, סקוט יודע שזה לא תירוץ. "זה המשחק הכי גרוע שלנו בחמש השנים האחרונות", אמר המאמן, אבל כריס פול נשמע קצת יותר רגוע: "נכון, אנחנו מבינים שזה היה מביך, והם הכו בנו בצורה די קשה, אבל זה היה רק משחק אחד". ואולי פה טמונה הבעיה.

בשורות הנאגטס, מנגד, מתמוגגים מהניצחון. "בחיים לא חשבתי שקבוצה יכולה לנצח ב-58 הפרש במשחק פלייאוף", אמר כרמלו אנתוני, בעוד המאמן ג'ורג' קארל העדיף לשבח את משחק ההגנה של חניכיו: "אני לא חושב שהייתה לי אי פעם קבוצה שהציגה כזה משחק הגנה. כל מאמן מדבר על 'אווירת פלייאוף', על אינטנסיביות מיוחדת, אבל מעולם לא ראיתי קבוצה שלוקחת בשיא הרצינות כל פוזשן כפי שעשינו הערב".

הלייקרס כבר מחכים

ל.א לייקרס גברו הלילה במשחק החמישי על יוטה והשלימו ניצחון 1:4 בסיבוב הראשון על הג'אז, ומחכים בסיבוב הבא למנצחת בין יוסטון לפורטלנד. "ממש לא משנה לי מי זאת תהיה, אני מוכן", אמר קובי בריאנט, "יש לנו עכשיו שבוע להתכונן לסדרה הבאה, ונצטרך לעבוד על הרבה דברים. נהיה חייבים לתת מאמץ גדול יותר בחלק ההתקפי, לחזור מהר יותר להגנה, לא לאפשר סלים קלים - את כל הדברים שיכריעו עבורנו את העונה". "אנחנו מאוד שמחים שניצחנו", סיכם טרבור אריזה, "אבל אנחנו לא כל כך שמחים מאיך שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully