וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לנו מההתבטאויות של יעקב בוזגלו"

28.4.2009 / 20:30

מכבי ת"א עשויה להעמיד לדין את מאור בוזגלו בעקבות ההאשמות שהטיח במועדון אביו של השחקן. ג'ונסון איחר לאימון והושעה עד הודעה חדשה

בהנהלת מכבי תל אביב בודקים את האפשרות להעמיד לדין משמעתי בתוך המועדון את הקשר מאור בוזגלו, וזאת בשל התבטאויותיו הבלתי פוסקות של אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, כנגד המועדון וראשי הקבוצה.

בחוזהו של הקשר קיים סעיף שמאפשר לראשי הקבוצה להעמיד לדין את בוזגלו במקרים בהם אביו יתבטא כנגד המועדון. היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד מורן מאירי, שלח מכתב אזהרה בשם הקבוצה לשחקן, ובקבוצה בודקים אפשרות להעמידו לדין בגין הפרת הסעיף בחוזה שאוסר על אביו של בוזגלו להתראיין.

לפי החוזה, הסכום הכספי המקסימלי שבו עלול הקשר להיקנס הוא כ-100 אלף דולר, ויש לציין שכבר במהלך העונה הוזהר הקשר לפחות פעמיים על ידי ראשי הקבוצה בגין התנהגותו של האב. גורם במועדון אמר היום לוואלה! ספורט: "נמאס לנו מההתבטאויות של יעקב בוזגלו, מעבר לזה שהוא גורם נזק למועדון ולקבוצה, הוא גורם נזק גם למאור. אנחנו לא רוצים שיקרה למאור מה שקרה לו בקבוצות קודמות, כאשר התבטאויות האב גרמו גם לירידה ביכולתו המקצועית".

באשר להתבטאויותיו של בוזגלו באשר להצעות כאלה ואחרות מקבוצות אחרות, הוסיף הגורם: "אנחנו לא מתייחסים לשטויות או לדברים שאין בהם כל אחיזה במציאות. העניין הוא מאוד פשוט: אם וכאשר תגיע למועדון הצעה מסודרת מקבוצה כלשהי, נבדוק את הדברים ורק אז נגיב. עד אז אין טעם להתעסק בשטויות. זה פוגע במאור וגם במכבי תל אביב". כידוע, הצהובים רכשו את כרטיס השחקן של בוזגלו במהלך הקיץ תמורת 2.4 מיליון יורו, ולשחקן חוזה לשלוש שנים בקבוצה.

הקשר הליברי של הקבוצה, דולי ג'ונסון איחר היום ב-5 דקות לאימון הקבוצה שהחל בשעה 16:00, לא הורשה להתאמן ונשלח לביתו כמושעה עד להודעה חדשה. ג'ונסון צפוי לעמוד לדין משמעתי וככל הנראה יספוג קנס כספי בסך 10,000 דולר (לקשר עונש ע"ת מאחר וזוהי הפעם השנייה בה הוא מאחר לאימון, בפעם הקודמת נקנס ב-2,000 דולר והזמין את הקבוצה לארוחה).

מרסל אילש, חלוץ הונגרי בן 16.5 מקבוצת אויפשט, נבחן אתמול בקבוצת הנוער של המועדון והיום (שלישי) ערך אימון עם הבוגרים. אילש, שהגיע לישראל בתיווכו של שחקן העבר של בית"ר ירושלים סטפן שאלוי, מועמד להצטרף לקבוצת הנוער בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 28/4 12:11
עדכון אחרון: 28/4 20:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully