וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "עשינו סיבוב שני מדהים, של אלופים"

שוער מאיורקה, שהצליח להיחלץ עם הקבוצה ממאבק ההשרדות, מאוהב במקום עבודתו החדש: "קיבלתי פה הרבה ביטחון ואני שמח שהאמינו בי"

העונה שעברה הייתה עונה די מסויטת בעבור השוער הישראלי דודו אוואט. הוא ספג אגרוף מ"חברו לקבוצה", גוסטבו מוניאה, השוער השלישי של דפורטיבו לה קורוניה, ובילה זמן רב בספסל וביציעים. אבל אוואט לא נשבר מכך שהוא לא משחק, והאמין בכוחו ויכולותיו כדי להמשיך.

את העונה הנוכחית הוא גם פתח בחבל גאליסיה, בקבוצה שלא רצתה בו, למרות שעזר לה להישאר בליגה בעונת 2006/7. בחלון ההעברות בחורף עבר אוואט למאיורקה. הקבוצה מהאי הייתה מדורגת, כשהוא עבר אליה במחזור ה-17, במקום הלפני אחרון בטבלה. כיום, 16 מחזורים אחרי המעבר, היא ממוקמת במקום התשיעי.

השוער הגיע לפני משחקה של הקבוצה נגד ברצלונה, בו הוא לא שיחק והיא הפסידה 3:1. אחר כך הוא כבר פתח בשער בהפסד לריאל מדריד (3:0). מאיורקה נוצחה גם במשחק שלאחר מכן, אבל אחר כך הגיעה התקופה הנהדרת שלה. ב-14 משחקיה הבאים השיגה הקבוצה שמונה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ונחלה שני הפסדים בלבד (לאחר 11 ב-19 משחקיה הראשונים של העונה). היא השיגה 28 נקודות, פי שניים מאשר השיגה עד המחזור ה-19 (14 בלבד). היא הייתה מדורגת כאמור לפני אחרונה, וכיום היא כבר במקום התשיעי, כשמלחמות הירידה הרחק מאחוריה.

אוואט: "אי אפשר לנוח על זרי הדפנה"

במחזור האחרון חזרה מאיורקה לאי עם ניצחון גדול 2:4 על רקראטיבו הואלבה. גם בספרד מכירים בתרומתו הגדולה של אוואט להשרדותה של מאיורקה ולקפיצה הגדולה שהיא עשתה. יומיים אחרי הניצחון הגדול התראיין אוואט לעיתון 'אס'. "צו'רי קסטרו היה אחראי על המוזיקה", סיפר אוואט על הדרך חזרה אחרי הניצחון. "אני שמעתי קצת מוזיקה עברית, היינו שמחים מאוד אחרי שסבלנו הרבה. זה היה מאוד משמח שהגענו ל-42 נקודות. עשינו סיבוב שני מרשים והגיע לנו לחגוג.

"אנחנו לא יכולים כרגע לעצור ולנוח על זרי הדפנה", התייחס השוער להמשך המשחקים בליגה, "כיוון שבמחינה מתמטית יש לנו עדיין סיכוי לרדת. אנחנו לא רוצים להיות מופתעים לקראת המחזור האחרון". אוואט התייחס לשינוי שחל בקבוצה מאז שהוא הגיע: "ראיתי משחקים של מאיורקה עוד בסיבוב הראשון ולא הגיע לה להפסיד, כי יש בה שחקנים טובים. הסיבוב השני היה מדהים, כמו של אלופים, עם הרבה איכות וניסיון.

"קיבלתי בקבוצה הזו הרבה ביטחון. יש לי אמון בכל מי שנמצא בה. לא היה לי זמן להטיל ספק במישהו", אמר אוואט. "הייתי מאוד רעב לשחק, אחרי חמישה חודשים שלא שיחקתי. אני חייב להודות למועדון על כך שהוא האמין בי ועל ההזדמנות שהוא נתן".

הישראלי דיבר על התקופה בה לא שיחק: "לא חששתי מזה. התאמנתי מצוין בלה קורוניה וגם בנבחרת ישראל, חיפשתי וציפיתי למצוא בית חם, ולמזלי מצאתי אחד כזה במאיורקה. בכדורגל חייבים לדעת לנצל הזדמנויות".

ויאריאל תחתים את מונטרו

הצוללת הצהובה כבר חושבת על העונה הבאה. הקבוצה של מנואל פלגריני, שהודחה ברבע גמר ליגת האלופות, עדיין מתחרה על המקום הרביעי בליגה הספרדית, המוביל לצ'מפיונס בעונה הבאה, אך לא מזניחים את הבנייה לעונה הבאה. לוויאריאל אחד ממערכי הסקאוטינג הטובים בעולם, הפזור בעיקר בדרום אמריקה.

כעת, הסכימה הקבוצה להחתים את הקשר האקוודורי, ג'פרסון מונטרו מקבוצת אינדפנדיינטה דל וייה. מונטרו, 19, יצטרף לוויאריאל בתחילתה של העונה הבאה, לתקופה של חמש שנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully