וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ופנאתינייקוס בחצי גמר הפלייאוף היווני

האדומים ניצחו את קולוסוס 76:86 והשלימו 0:2 בסדרה, פאו עשתה זאת עם 78:82 על פאוק ושתיהן ייצאו לפיינל פור היורוליג בראש שקט

אולימפיאקוס ופנאתינייקוס הפכו הערב (שני) לקבוצות הראשונות שמעפילות לחצי גמר הפלייאוף היווני אחרי ניצחונות 0:2 את קולוסוס ופאוק סלוניקי בהתאמה. כעת יתפנו השתיים למשחקי פיינל פור היורוליג, שיפתחו ביום שישי הקרוב.

אחרי דילוג קליל מעל קולוסוס במשחק הראשון ביניהן, הצליחה אולימפיאקוס לנצח גם במשחק החוץ, הפעם 76:86 וזאת על אף שהוא היה צמוד יותר ולרבע האחרון היא נכנסה ביתרון שביר של 57:62. יאניס בורוסיס שוב הוביל את קלעי המנצחת עם 21 נקודות ויותם הלפרין ולין גריר עזרו מהקו האחורי עם 12 נקודות כל אחד. ניקולה וויצ'יץ' תרם 8. את קולוסיס הוליכו ניקוס פאפניקולופולוס וסשה ואסילייביץ', שקלעו 13 כל אחד.

גם פנאתינייקוס עבדה קשה יותר מאשר במשחק הראשון שלה נגד פאוק סלוניקי, אבל גם היא הצליחה להתגבר על יריבתה עם ניצחון 78:82. שרנואס יאסיקביצ'יוס הוליך רשימת קלעים מאוזנת עם 16 נקודות, ואסיליס ספאנוליס תרם 13 ומייק באטיסט ואנטוניס פוטסיס התחלקו שווה בשווה ב-24 נקודות. 23 נקודות של אלכסיס קייריטסיס עזרו לפאוק, אבל לא הספיקו בשביל להשוות את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully