וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוינקה ממשיך לפסל בחימר

לאחר שהדיח את פדרר ונעצר רק בחצי גמר מונטה קרלו, פתח השוויצרי את טורניר רומא בהצלחה כשניצח את קוניצין. טרויצי הדיח את האנסקו

לאחר שהסתיים לו טורניר מונטה קרלו הנהדר אמש, נפתח היום (שני) טורניר החימר הבא בסבב המאסטרס, הפעם ברומא (סך פרסים: 2.75 מיליון יורו). כזכור, זוכה השנה שעברה הוא דווקא נובאק דג'וקוביץ', ששבר שלוש זכיות רצופות של הפייבוריט הנוכחי, רפאל נדאל. השנה, לעומת זאת, דומה כאילו אף אחד לא יהיה מסוגל לעצור את הספרדי האדיר בדרכו לתואר חימר נוסף.

ההדחה המפתיעה עד כה היא ללא ספק של ג'יימס בלייק, שדורג 14 בטורניר. האמריקאי הפסיד לויקטור קריבוי (112 בעולם), שהעפיל מהמוקדמות. יריבו הרומני הוביל 0:5 במערכה הראשונה, בלייק חזר ל-5:5, אך הפסיד 7:5. במערכה השנייה שתי שבירות של קריבוי הספיקו לו כדי לנצח 3:6 ולשלוח את המדורג הראשון בטורניר הביתה.

ראשונים עלו לשחק חואן מונאקו וניקולס קיפר, כשידו של הארגנטינאי היתה על העליונה. מונאקו לא התקשה לנצח 2:6, 3:6, ובסיבוב השני מחכה לו אנדי מארי, שהעפיל אוטומטי לשלב הבא. כריסטוף רוחוס הבלגי נתן הצגה מול חואן איגנסיו צ'לה, בדרך ל-1:6, 2:6 קליל, שמשמעותו פגישה עם מרין סיליץ' הקרואטי, שניצח את פלאביו קיפולה האיטלקי 2:6, 2:6.

במשחק המרכזי עד כה פגש איגור קוניצין הרוסי את סטניסלס ואוינקה השוויצרי, כשהשני שוב הפגין את כושרו המצוין. ואוינקה, שהדיח את בן ארצו, רוג'ר פדרר בטורניר מונטה קרלו ועצר רק בחצי הגמר, ניצח כעבור שעה ו-20, עם 3:6, 4:6, ובשלב הבא ימתין למנצח בין מיקאל יוז'ני ודניאל חימנו-טראבר הספרדי. "זו הרגשה טובה", אמר ואוינקה לאחר המשחק. "התחלתי את עונת החימר טוב. זה קשה לשחק טוב ולשמור על ריכוז בכל משחק".

אלברט מונטאנס התגבר על פוטיטו סטראסה האיטלקי וניצח אותו 6:7, 4:6. איבו קרלוביץ' נזקק לשלוש מערכות כדי לגבור על יאן הרניץ' ולאחר שהפסיד 6:4 את המערכה הראשונה, הוא החזיר ב-4:6, 2:6, שהעלו אותו לשלב הבא. ויקטור טרויצי הסרבי גבר על ויקטור האנסקו 3:6 3:6, וינסה להדיח את חואן מרטין דל פוטרו, שמחכה לו בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully