וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון: "הנקודה מספקת אותנו"

27.4.2009 / 11:44

גם יוסי שבחון זיהה את העובדה כי כשהיא נטולת לחץ, מכבי תל אביב משחקת טוב יותר, לאחר שער השוויון ב1:1 בדרבי נגד הפועל. "זה היה רגע מרגש עבורי, הנקודה מספקת אותנו"

ברני ארדוב

צפו בתגובות אחרי הדרבי

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שבחון: "לא יצא לי לחגוג יותר מדי העונה"

"הגול הזה מתוק לא רק בגלל שזה דרבי, הרבה זמן לא כבשתי שער, אז זה היה רגע מאוד שמח עבורי", אמר יוסי שבחון, כובש שער השוויון, אמש (ראשון) לוואלה! ספורט. "אני לא חוגג יותר מדי, כי העונה הזו היא פחות או יותר מאכזבת עבורי, אבל תמיד כיף לכבוש ובמיוחד בדרבי. הקבוצה שיחקה לא רע בכלל ב-35 הדקות האחרונות, אולם לדעתי תיקו משקף את המשחק כי במחצית הראשונה הפועל הייתה הרבה יותר טובה, במחצית השנייה זה התאזן".

שבחון, שלאחרונה מתנדנד בין ההרכב הראשון לספסל, קיבל שבחים רבים מאנשי הקבוצה על התנופה הרבה שהכניס במשחק ההתקפה עם כניסתו למגרש במחצית השנייה והוסיף: "נכנסתי עם הרבה מאוד מוטיבציה, שיחקתי פחות מחצי שעה. השחקנים, מה לעשות, היו עם הראש למטה, פתאום יצא שכבשנו שער, הקהל דחף אותנו מאוד והכול יכול היה להשתנות. יצא שאני הבקעתי את השער, זה יכול היה להיות גם שחקן אחר, ועדיין המומנטום היה איתנו וזה מה שחשוב בסופו של דבר. רצינו לתת לאבי מתנה יותר גדולה לכבוד יום ההולדת, אבל השנה נסתפק בנקודה".

- הוכחתם הפעם אופי, כאשר הצלחתם לחזור מפיגור.

"זה נכון מאוד ולא צריך לבטל את זה, כי חזרנו מפיגור אחרי שהפועל הובילה במשחק בית שלה, עם הקהל שלה. מצב הרוח והמורל שלהם היו הרבה יותר גבוהים במחצית. לא רק שהשוונו את התוצאה אפשר להגיד שבחלק האחרון של המשחק, היינו הרבה יותר קרובים לכבוש מאשר הפועל וזה מראה שמשהו קרה לקבוצה בחודשים האחרונים".

שבחון התייחס לעובדה שהצהובים טרם נוצחו בסיבוב השלישי: "אחרי שברחנו ממאבקי ההישרדות, התחלנו לשחק עם הרבה יותר ביטחון ופחות לחץ ורואים את זה. יש עוד חמישה משחקים עד סוף העונה וצריך להמשיך בקו העלייה שראינו אותו עד עכשיו. זו המטרה של כולם".

גורם בהנהלת הקבוצה: "נמני קרע את גוטמן במשחק"

במכבי תל אביב קיבלו את תוצאת התיקו מול האדומים ברגשות מעורבים, מצד אחד הקבוצה עצרה את מפולת ההפסדים במשחקי הדרבי, מצד שני יכלו הצהובים להכריע את המשחק לטובתם ולנצח את ההתמודדות.

ראשי הקבוצה החמיאו רבות לניהול משחקו של המנג'ר אבי נמני. גורם בקבוצה אמר בסיום: "החילופים של אבי במחצית הפכו את המשחק. מגיע לו כל הקרדיט על איך שהקבוצה נראתה, הוא קרע את אלי גוטמן במשחק הזה".

המנג'ר אבי נמני, שצפה במשחק בטלוויזיה מתוך חדר ההלבשה בבלומפילד, אמר: "כל הקרדיט מגיע לשחקנים, הם ידעו לחזור יפה במחצית השנייה. אני מאוכזב כי בקלות יכולנו גם לנצח. מעבר לזה שזה דרבי מדובר בעוד שלוש נקודות אז אנחנו קצת מאוכזבים מהתוצאה. אני חושב שעל פי המחצית השנייה שבה שלטנו באופן בלעדי הגיע לנו לנצח".

בקבוצה אהבו מאוד את רוח הלחימה והמוטיבציה שהפגינו השחקנים במיוחד במחצית השנייה, שני המגנים, שרן ייני ויובל שפונגין, קיבלו הרבה מחמאות, כאשר גם הבלם איגור טומאסיץ' זכה למילים טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully