וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אנגליה בחרו: ריאן גיגס שחקן השנה

קשרה בן ה-35 של מנצ'סטר יונייטד קיבל כבוד מחבריו, ואמר: "זה הדבר הטוב ביותר להיבחר על ידי חבריך למקצוע". רפאל האריך את חוזהו ביונייטד

ריאן גיגס, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, נבחר לשחקן השנה באנגליה על ידי השחקנים. למרות שפתח רק ב-12 משחקים העונה וכבש שער אחד בלבד, קיבל הוולשי בן ה-35 את הכבוד הראוי לו לאחר 18 שנה, בהן ערך קצת פחות מ-800 הופעות במדי השדים האדומים.

זו הפעם הראשונה בה זוכה גיגס בתואר זה, ובכך הצליח לגבור על חבריו לקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, נמניה וידיץ', אדווין ואן דר סאר וריו פרדיננד, כאשר גם סטיבן ג'רארד מליברפול היה מועמד לבחירה. אגב, הזכייה של גיגס קטעה כנראה לרונאלדו זכייה שלישית ברציפות בתואר.

"זה הדבר הטוב ביותר להיבחר על ידי חבריך למקצוע", אמר גיגס לאחר שהתבשר על הידיעה והיה לוולשי הראשון מאז מארק יוז ב-1991 שזוכה בתואר זה באנגליה. "אני בר מזל בכך שזכיתי בתארים רבים, זכיתי פעמיים בתואר השחקן הצעיר הטוב ביותר, אבל זה דבר גדול. זו שנה מרגשת".

גיגס הודה, כמובן, לאיש שטיפח אותו כל השנים, המנג'ר אלכס פרגוסון. "לפרגוסון יש השפעה אדירה על הקריירה שלי", אמר הוולשי, "מהרגע הראשון שפגשתי אותו לפני 13 שנים. זה אפילו לא שווה מחשבה מה היה קורה אם לא הוא".

מלבד גיגס, חמישה שחקני יונייטד נוספים מככבים ב-11 של העונה. ההרכב המלא: אדווין ואן דר סאר; גלן ג'ונסון, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה; אשלי יאנג, סטיבן ג'רארד, ריאן גיגס, כריסטיאנו רונאלדו; ניקולה אנלקה, פרננדו טורס.

* שחקנה הברזילאי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, רפאל (18), האריך את חוזהו בקבוצה עד 2013. המגן הימני ערך 24 הופעות בעונת הבכורה שלו בליגה. "ההתלהבות והדרך שבה הוא משחק אופיינית לשחקן מנצ'סטר יונייטד ואנחנו שמחים שהוא חתם על חוזה חדש", אמר אלכס פרגוסון. רפאל עצמו אמר: "זה רגע מרגש עבורי ואני רוצה להיות חלק מהמערכת עוד זמן רב".

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully