וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא כועס, רק קצת מאוכזב"

אחרי ההפסד 1:0 לנאפולי, מאמן אינטר ראה את הפער ממילאן מצטמצם ל-7 נקודות. אנצ'לוטי על קאקה: "עכשיו מבינים כמה קשה בלעדיו"

ערב המחזור ה-33, ניצבה אינטר בראש טבלת הליגה האיטלקית עם 10 נקודות יתרון על יובנטוס ומילאן. לאחריו היא עדיין בפסגה, ועם יתרון מבטיח, אם כי כעת מדובר רק בשבע נקודות, ואם לשפוט על פי הכושר הנוכחי של הנראזורי, ייתכן ותמונת האליפות עשויה להיפתח מחדש בשבועות הקרובים. הפסד בשבוע הבא ללאציו, ומי יודע איך תיראה המשך העונה של הכחולים, שלא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים, והגיעו לשיא שלילי אמש, עם ההפסד 1:0 בנאפולי.

"זה היה נראה כמו 0:0 טיפוסי", אמר אחרי המשחק מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו. "שלטנו במשחק, אבל במחצית השניה איבדנו שליטה. אני לא כועס, רק קצת מאוכזב", הוסיף המאמן, "נעבוד בתוך הקבוצה וננתח את ההפסד. אני לא צריך לדעת מה הפער שלנו על יובנטוס ומילאן, נתמקד רק בעצמנו בחמשת המחזורים שנותרו. יש לנו שלושה משחקי בית, ונוכל לזכות בתואר אם ננצח את שלושת המשחקים הללו, כך שמצבנו טוב".

מנגד, בנאפולי בעיקר חייכו בתום 90 הדקות, שככל הנראה הבטיחו באופן מעשי את הישארות הקבוצה בליגה העליונה, לאחר שפתחה פער 13 נקודות מהקו האדום. אמנם גם טרם המשחק ניצבה הקבוצה עם עשר נקודות מעל האיזור המסוכן, אלא שהניצחון האחרון של נאפולי היה אי שם בינואר, כך שקשה לא לחייך אחרי 0:1 על האלופה המכהנת והעתידית. "בשלושת החודשים המכוערים האלה, לרגע לא הפסקתי להאמין", אמר היום (שני) יושב ראש הקבוצה, פיירפאולו מרינו. "הרבה מהשחקנים סבלו ממחסום פסיכולוגי מסוים, וידעתי שרק ניצחון יוכל להוציא אותם ממנו".

אנצ'לוטי משבח את קאקה

בצד השני של העיר, במילאן בעיקר מחייכים אחרי ה-0:3 על פאלרמו אמש, שצמצם כאמור את הפער מהיריבה העירונית ל-7 נקודות, וחשוב מכך: העניק לרוסונרי את המקום השני בטבלה, לאור איבוד הנקודות של יובנטוס ברג'ינה. עבור מאמן הקבוצה, קרלו אנצ'לוטי, להישג יש אב אחד עיקרי, ושמו קאקה.

"ברגעים כאלה אתה מבין כמה קשה להצליח בלעדיו. היה לנו קשה כשהוא נעדר ועכשיו, כשהוא חזר, אנחנו רוצים לאגור מחדש נקודות", אמר המאמן על כוכבו הברזילאי, שהבקיע פעמיים במהלך המשחק. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של המילאנזים, אבל למרות צמצום הפער מאינטר, לאנצ'לוטי מטרות אחרות, צנועות יותר בראש. "אנחנו בסך הכל מנסים להישאר מעל המקום הרביעי", אמר המאמן, וסימן את ליגת האלופות כמטרה העיקרית של הרוסונרי העונה. כפי שהם משחקים במשחקים האחרונים, דומה כאילו זו לא תהיה בעיה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully