וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע רשם דירוג שיא

למרות שהודח בסיבוב הראשון בטורניר ברצלונה, הטניסאי הבכיר של ישראל טיפס שלושה שלבים למקום ה-56. פאר נותרה במקום ה-53

למרות שהודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר ברצלונה, המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, רשם את דירוג השיא בקריירה שלו, כאשר טיפס בדירוג ה-ATP שהתפרסם היום (שני) שלושה מקומות עד למקום ה-56 בעולם. לעומתו, הראל לוי רשם ירידה של שישה מקומות למקום ה-214 בעולם. נועם אוקון רשם ירידה של שלב למקום ה-344.

בעשירייה הראשונה בעולם כמעט ולא נרשמו שינויים. נדאל, שזכה בטורניר ברצלונה על חימר, ראשון, רוג'ר פדרר שני, ונובאק דג'וקוביץ' במקום השלישי. מי שכן רשם עלייה בתוך העשירייה הוא ז'יל סימון, שטיפס שני מקומות למקום השביעי, פרננדו ורדאסקו ירד מקום לשמיני, גאל מונפיס עלה מקום לתשיעי, כמו ג'ו וילפריד צונגה, שעלה מקום ונכנס לעשירייה הראשונה. מי שיצא מהעשירייה הראשונה ומדורג כעת במקום ה-11, הוא הרוסי ניקולאי דווידנקו, שירד שלושה שלבים. חואן קרלוס פררו הספרדי הרגיש צניחה חופשית מהי, כשנפל 30 מקומות עד למקום ה-100.

בקרב הנשים, המחבט מספר 1 של ישראל, שחר פאר, נותרה במקום ה-53. ציפי אובזילר רשמה ירידה של מקום אחד למקום ה-229 בעולם. לעומתה, יוליה גלושקו עלתה שלב למקום ה-305. בקרב העשירייה הראשונה לא נרשמו כלל שינויים. דינארה סאפינה ראשונה, סרינה וויליאמס שניי, אלנה דמנטייבה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully