וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז כובשת, הופכת ונשארת בטופ

אחרי שפיגרה 2:0 נגד קולון, ניצחה ולז סרספילד 2:4. ניצחונות ללאנוס וריבר, בוקה ממשיכה לצנוח. רונאלדו כבש צמד בניצחון קורינתיאנס

המחזור ה-11 בליגת הקלאוסורה נסגר אמש (בלילה שבין ראשון לשני), כאשר בסיומו של המחזור נשארה ולז סרספילד במקום הראשון, לאחר ניצחון גדול 2:4 על קולון. גם השנייה, לאנוס, נשארה במקומה, לאחר ניצחון 0:1 על גודוי קרוז. ריבר פלייט גברה 0:1 על חימנסיה חוחוי, ואילו הצניחה של בוקה ג'וניורס נמשכת עם הפסד 2:0 לרוסאריו סנטראל.

קולון - ולז סרספילד 4:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה יצאה למשחק חוץ לא קל בקולון, אך חזרה משם עם ניצחון גדול, שמעיד על שאיפותיה לזכות העונה בתואר. קולון הובילה 0:2 בסיומה של המחצית הראשונה, אחרי שסבסטיאן פרדיגר (17) וסבסטיאן סקיורילי (28) כבשו. במחצית השנייה עלו האורחים ונתו מופע על המגרש עם רביעייה בדרך לשלוש נקודות. ג'ונתן כריסטאלדו (47), הרנן לופז (69, 85) וחואן מרטינז (76) היו אחראים על המהפך הענק. קולון במקום השלישי עם 21 נקודות.

גודוי קרוז - לאנוס 1:0

הקבוצה של לואיס סובלדיה שמרה על הפער בן נקודה מוולז, לאחר ניצחון מינימלי אבל חשוב בחוץ. אדוארדו סלאביו כבש את שער הניצחון שתי דקות להפסקת המשחק., למרות יתרון בשדה של המארחת הצנועה.

טיגרה - הורקאן 1:0

האורחים הסתפקו בשער של סזאר גונזאלס תשע דקות לפני סיומה של המחצית הראשונה כדי להמשיך ולשמור על קשר עין עם הפסגה. הורקאן רביעית עם 19 נקודות. מנגד, טיגרה, שרק לפני מספר חודשים התמודדה על אליפות האפרטורה, חווה טורניר גרוע מאוד, והיא מדורגת לפני אחרונה.

ריבר פלייט - חימנסיה חוחוי 0:1

פלקאו, חלוצה הקולומביאני של המיז'ונריוס, כבש את שערו הרביעי בטורניר (59), והוליך את ריבר לניצחון החמישי שלה בטורניר. גם לריבר, כמו להורקאן, 19 נקודות והיא עדיין במרחק סביר כדי לקרוא תיגר על התואר.

רוסאריו סנטראל - בוקה ג'וניורס 0:2

זה אולי נהיה טרנד בארגנטינה, אבל זה ממשיך לקרות. אחרי שריבר לקחה אליפות היא סיימה את הטורניר שאחרי במקום האחרון. כעת בוקה מפשלת בגדול, וגם היא לא רחוקה מהמקום האחרון. הקבוצה של קרלוס איסצ'יה שוב נוצחה בפעם החמישית העונה, הפעם על ידי מיגל אנחל רוסו, מאמן בוקה לשעבר במשחקו הראשון בקבוצתו החדשה מאז עזב את סן לורנצו. אלכסיס דנלון (26) ואיבן מורנו אי פביאנסי (45 בפנדל) כבשו לקבוצה מרוסאריו.

משחקים נוספים:

סן לורנצו - ראסינג קלוב 1:1
לסנלו: סנטיאגו סולארי (81), לראסינג: מתיאס מרטינז (90+5).

ארחנטינוס ג'וניורס - אינדפנדיינטה 1:1
לארחנטינוס: נסטור אורטיגוזה (53, פנדל), לאינדפנדיינטה: דניאל מונטנגרו (90+2).

אסטודיאנטס - ניואלס אולד בויז 0:1
רודריגו בראניה (48).

ארסנאל - סן מרטין 1:1
לארסנאל: כריסטיאן פז'ראנו (45), לסן מרטין: מתיאס אורבאנו (66). מאמן ארסנאל, דניאל גארנרו סיים את תפקידו בתום המשחק.

באנפילד - חימנסיה לה פלאטה 1:3
לבאנפילד: סבסטיאן פרננדז (17), סנטיאגו סילבה (56, 88), לחימנסיה: דייגו ויז'אר (8).

רונאלדו כבש צמד

רונאלדו ממשיך לחזור לכושר של פעם. אמנם לא ממש כמו פעם, אבל צמד בניצחון 1:3 של קורינתיאנס על סנטוס במשחק הראשון של גמר ליגת הפאוליסטה, זה לא דבר של מה בכך לחלוץ שעד לפני מספר חודשים שנעדר קבוצה.

רונאלדו סיפק הופעה מצוינת, ואחרי 25 דקות כבש את השער הראשון מקצה הרחבה. בדקה ה-76 הוא השלים צמד. עוד לפני צ'יקאו העלה את קורינתיאנס ליתרון. שער הניחומים של סנטוס הגיע אחרי טעות של שוער קורינתיאנס פליפה, שהדף בטעות פנימה כדור של טריגוניו.

"להיות מלך ליום מרגיש נהדר", אמר 'אל פנומנו', לאחר המשחק. מאז שב רונאלדו למגרשים הוא הבקיע שמונה שערים ב-10 משחקים. מי שהחמיא לרונאלדו הוא פלה: "הכדור נחת על רגלו של אחד שלא מחמיץ. השער השני שלו יכול להיות שער בגביע העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully