וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "אני יכול לרוץ 9.4 שניות"

מדליסט הזהב מבייג'ינג מתכונן לאליפות העולם בברלין, ומאמין בכוחו לחתוך עוד את השיא ב-100 מטר. "אני רוצה להיות אגדה בעולם הספורט"

יוסאין בולט, מדליסט הזהב מאולימפיאדת בייג'ינג בריצות ל-100 ו-200 מטרים, מאמין בכוחו לחתוך עוד הרבה משיא העולם המדהים, שקבע במשחקים האולימפיים. כזכור, בולט שבר את השיא והדהים את העולם עם 9.69 שניות בריצה ל-100 מטר.

"אני סבור שאני יכול לרוץ מהר יותר - 9.5 שניות", אמר בולט לגבי השיא. "אפילו אני יכול לעשות 9.4 שניות, אבל אני חושב שהעולם יעצור בזמן הזה, 9.4 שניות".

בולט מתכוונן כעת לזכייה גם באליפות העולם באתלטיקה שתיערך בברלין בחודש אוגוסט השנה, והוא לא עוצר מלכת בשאיפות שלו. "אני רוצה להיות אגדה של עולם הספורט" אמר האצן הג'מאייקני. "אני רוצה לשמור על הרמה הגבוהה בתחרויות, כדי שכאשר אני אתייצב מול התקשורת, הם יאמרו 'הוא האיש שנמצא בטופ', זו המטרה שלי".

בולט אף התייחס לדבריו של האצן הבריטי דווין צ'יימברס, שינסה לקרוא עליו תיגר בברלין. "ברגע שאתה מתחיל להתרכז באדם, אתה מפסיד", עקץ הג'מאייקני. "אם אני אתרכז בלנצח את אסאפה פאוול, מה יהיה עם טייסון גיי. הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא שאני איפצע. אני לא פוחד מאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully