וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "השחקנים סטו מהדרך"

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את איבוד הנקודות בדרבי מול מכבי (1:1). אנטבי: "לא ציפינו שיפתחו רגליים". נמני: "מעט מאוכזב, הגיע לנו לנצח"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב הגיעה לדרבי עם רצון עז לעלות בחזרה לפסגה ובעיקר להשלים לראשונה שלושה ניצחונות ליגה על היריבה העירונית מכבי. אלא שהצהובים שיחזרו על מה שעשו למכבי חיפה, סיימו את המשחק בתיקו 1:1 ובעצם השיבו את הירוקים לראשות הטבלה עם יתרון של שתי נקודות. וינסנט אניימה העניק יתרון לאדומים מפנדל בדקה ה-33, אבל יוסי שבחון המחליף איזן בדקה ה-71 וקבע חלוקת נקודות מוצדקת שמשבשת את התוכניות של אלי גוטמן ושחקניו.

גוטמן איבד את הקו המנחה

בקרב האדומים נרשמה אכזבה בירידה לחדר ההלבשה. המאמן אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס עודדו את השחקנים. ביברס נאתכו וסמואל יבואה ייבדקו במהלך השבוע ואז תתברר חומרת פציעותיהם.

גוטמן אמר לאחר המשחק: "בסך הכל, התוצאה משקפת. במחצית הראשונה השליטה הייתה שלנו ויכולנו לעשות 0:2. לא הצלחנו וידענו שמכבי יעשו חילופים התקפיים. היינו מוכנים לזה, אבל בסופו של דבר הם השוו והשער היה מגיע להם. להפסיד נקודות זה גם חלק מהעונה. השחקנים היום סטו מהקו ומהדרך ואיבדו את הקו המנחה. כשזה קורה, הפועל נתונה לחסדים והיום אלה לא היו לצידנו. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ונמשיך להיאבק עד הסוף".

על ביברס נאתכו וסמואל יבואה שנפצעו, אמר גוטמן: "פציעות זה חלק מעונה שלמה. צריך להגיד כל הכבוד לנאתכו שעבר כל כך הרבה פציעות והמשיך לעמוד על הרגליים והשלים 90 דקות".

המגן יגאל אנטבי: "קשה לי להסביר את ההבדלים בין שתי המחציות. בחצי הראשון שיחקנו כדורגל טוב ויכולנו להבקיע יותר משער אחד. במחצית השניה ירדנו אחורה וספגנו שער שוויון ממצב נייח. אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח את הדרבי ולא רק בגלל מאבק האליפות. אף אחד לא ציפה שמכבי יפתחו לנו רגליים. ציפינו למשחק קשה, אבל אנחנו ממשיכים הלאה ואת הנקודות ניקח בקרית שמונה. כרגע, אנחנו לא תלויים בעצמנו במאבק האליפות וצריכים לנצח כל משחק עד תום העונה. נמשיך באותה הדרך. בשבוע הבא יש משחק קשה בקרית שמונה. הם יבואו להילחם נגד הירידה. אחרי שנעבור את המשחק, נהיה יותר חכמים לקראת המשך המאבק מול מכבי חיפה".

נמני מרוצה מהשחקנים

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, שעלה במחצית השנייה במערך התקפי במטרה להשיג את השיוויון, הביע את הערכתו לשחקניו בסיום המשחק: "הקרדיט כל כולו מגיע לשחקנים, הם ידעו לחזור יפה במחצית השנייה. אני מאוכזב כי בקלות יכולנו לנצח. הנקודה הזו היא לא רק עניין של כבוד, התוצאה היא מה שקובעת. אני לא חזיר, אבל שוב אנחנו טיפה מאוכזבים מהתוצאה. אני חושב שעל פי המחצית השנייה, בה שלטנו בלעדית, הגיע לנו לנצח. המחצית הראשונה הייתה אסון. ושוב כל הכבוד לשחקנים ובעיקר לקהל שנתן לנו דחיפה יוצאת דופן וסייע לנו לחזור למשחק".

"גם בדרבים הקודמים שיחקנו טוב ולא הגיע לנו להפסד. היום הגיע לנו לנצח, אבל אנחנו מסתפקים בתיקו והפנים שלנו לעונה הבאה. אין הבדלים בליגה הזאת בכלל. לא בין מכבי לקבוצות הצמרת ולא בין קבוצות האמצע וקבוצות התחתית. אנחנו בתהליך של בנייה לעונה הבאה בכדי להיות קבוצה טובה יותר".

על השופט הקפריסאי קוסטס קפיטאניס, אמר נמני: "כמו שיש שחקנים זרים, אפשר גם להביא שופטים. זה רק יעשה טוב לכדורגל. המנג'ר התייחס גם ליום הולדתו שחל היום ואמר: "אחגוג כרגיל עם החברים והמשפחה".

שרן ייני: "לא באנו להרוס לאף אחד את האליפות, אלא לנצח. במחצית השניה היינו יותר טובים וגרמנו להפועל להיראות רע. אני קודם כל רוצה להביע הערכה לקהל שתמך בנו ולמרות שהפסדנו שלושה דרבים העונה בא לעודד, להניע ולדחוף אותנו. האמת שאני קצת עצבני שלא ניצחנו כי היינו עדיפים. במחצית אבי הכניס אותנו לטירוף ואמר לנו שחשוב לשמור על הכבוד שלנו, לא לפחד ושאנחנו יכולים לנצח. זה מה שעזר לנו לשנות את הגישה במחצית השניה. מבחינת הלחימה, סיפקנו את הקהל ואני מקווה שבהמשך נרצה אותם יותר".

גורם בהנהלת הקבוצה ביקש לפרגן למנג'ר בסיום הדרבי: "מגיע לנמני מילים טובות והרבה פרגון על המשחק. צריך לתת לנמני קרדיט. הוא קרע את גוטמן במשחק הזה".

במכבי נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מאיגור טומאסיץ' ומשני המגנים שרן ייני ויובל שפונגין. גם יוסי שבחון זכה לשבחים על האנרגיות שהביא עם כניסתו למגרש וכמובן על השער שכבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully