וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי מרגישה בודדה בפסגה

הקבוצה של אריק גרטס ניצחה 1:2 בליל ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה. סנט אטיין הפסידה 3:1 בניס ונותרה שקועה מתחת לקו האדום

לאחר ההתרחקות הנוספת של ליון מהתואר בעקבות התיקו המאופס עם פריס סן ז'רמן ביום שישי, ודחיית משחקה של בורדו (זכתה בגביע הליגה), פתחה מארסיי פער של חמש נקודות בפסגה, לאחר ניצחון 1:2 בליל. עוד קודם לכן נערכו משחקים עם השלכות על החלק התחתון של הטבלה. סנט אטיין (הפסד 3:1 בניס) וקון (2:1 באוקזר) נותרו מתחת לקו האדום, כשסושו ברחה מהן בנקודה נוספת בזכות 1:1 דרמטי מול ואלנסיין.

ליל - מארסיי 2:1

ליל הפסידה העונה רק פעם אחת בביתה, וגם זה קרה במחזור השני. הערב הגיע ההפסד השני, ובמארסיי יכולים לסמן וי גדול עם שלוש נקודות יקרות במגרש בו השאירו ליון, בורדו וסן ז'רמן נקודות. מישל בסטוס המקומי החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-41, אבל אדן הזארד הנפלא העלה את ליל ליתרון בדקה ה-49. בנואה שיירו כבש מהאוויר מול קבוצת נעוריו והשווה ל-1:1 כעבור חמש דקות. עוד שתי דקות חלפו וממאדו ניאנג הרשית מקרוב לאחר בישול של מתיו ולבואנה. ליל הפעילה מכבש לחצים בדקות האחרונות כשהשיא היה הצלה ענקית מהקו של בלם מארסיי, רנאטו סיבלי.

טולוז - לוריין 1:1

החמישית בטבלה הופיעה למשחק לאחר ההדחה המפתיעה בידי גנגאן בחצי גמר גביע הליגה, ורצתה לצמק את הפער מליון השלישית לשתי נקודות. אנדרה אייוו, בנו של אבדי פלה האגדי, כבש לזכות לוריין בדקה ה-86, אך מאורו סטו הארגנטינאי השווה עבור טולוז דקה לסיום.

ניס - סנט אטיין 1:3

אחרי הניצחון הביתי על ליל, ביקש אלן פראן משחקני סנט אטיין, "תבואו באותה צורה למשחק הבא". אז ביקש. דווק ניס, לה כבר אין ממש על מה להילחם, כבשה פעמיים במחצית הראשונה מרגלי שאוקי בן סעדה (23) ועוד אחד עצמי של סטאטיס טבלרידיס היווני (45). את המסמר השלישי נעץ אריק מולונגי בדקה ה-75, ואילאן האורח רק צימק בתוספת הזמן.

נאנסי - נאנט 0:2

במחזור הקודם ניצחה נאנט לראשונה מאז ינואר, וחניכיו של אלי בופ היו בטוחים כי עלו על הגל ויוכלו לברוח מהתחתית. נאנסי לקחה קצת אוויר בזכות צמד הניצחונות האחרונים, וניצלה את המחזור הזה כדי לעשות צעד נוסף לעבר עונה נוספת. ז'וליאן פרה כבש בדקה ה-56 את הראשון בבעיטה חופשית, אנדרה לואיז הכפיל בפנדל בדקה ה-67.

אוקזר - קון 1:2

כשהיא מתחת לקו האדום, הגיעה קון החבולה והפצועה למשחק עם צורך מיידי לנקודות. אוקזר כבר הבטיחה את הישארותה, ואבל זה לא הפריע לה לקבור את האורחים עוד יותר. גרגורי פרומן ירה כדור אדיר אל הרשת של אוליבייה סוראן בדקה ה-61, אבל אירניוש ילן כבש פעמיים בדקות 86 ו-89 וסידר ניצחון לקבוצה הביתית.

סושו - ואלנסיין 1:1

הקבוצה של פרנסיס ז'ילו החלה את המחזור כשהיא מעל לקו האדום, ולמרות תוצאת התיקו הגדילה באופן אירוני את הפער מהעוקבות אחריה. הצרות של סושו הגיעו בעקבות הרחקתו של השוער טדי רישר בדקה ה-53, אחרי עבירה קשה על יוהאן אודל. תשע דקות לאחר מכן כבש אמארה בנגורה את השער של ואלנסיין, אבל וצלאב סברקוס הצ'כי הציל את סושו עם שער בדקה האחרונה.

משחקים נוספים:

לה האבר - גרנובל 1:0
לגרנובל: פייר בויה (41)

לה מאן - מונאקו 1:0
למונאקו: פארק צ'ו יאנג (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully