וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג לא שברה את השיא

מוליכת הבונדסליגה חלמה על ניפוץ שיא הניצחונות בעונה אחת, אך הפסידה 2:0 לקוטבוס אחרי 10 ניצחונות רצופים. רק 1:1 לגלאדבך

שני דברים ניקרו במוחם של שחקני וולפסבורג לקראת המשחק הערב (ראשון) מול אנרגי קוטבוס. האחד, אפשרות להיכנס להיסטוריה עם שבירת שיא הניצחונות הרצופים בעונה אחת (שיאה של בורוסיה מנשנגלאדבך מ-1986/87, אז ניצחה 10 משחקים ברציפות) והשני, הזדמנות בלתי חוזרת להגדיל את יתרונה בפסגה לשש נקודות, בעקבות הפסדיהן של באיירן מינכן והמבורג. אלא שקוטבוס, לה לא חסרות צרות בתחתית, הייתה צריכה את הנקודות והשאירה את ההיסטוריה במקומה עם ניצחון 0:2.

דווקא קוטבוס המארחת, אשר נמצאת מתחת לקו האדום, הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, בזמן שהקבוצה של פליקס מגאת' נראתה לחוצה מהמעמד. מאמן וולפסבורג ערך שינוי כפול במחצית, והחלוץ אשקן דז'אגה הוסיף לו איום בחלק הקדמי, אך לא יותר מזה. בדקה ה-72 הגיע דימיטאר רנגלוב הבוגלרי ופגם בתקוותיהם של הזאבים עם שער יתרון. עשר דקות לאחר מכן סגר ארווין סקלה את הסיפור והעניק ניצחון מפתיע מאוד לקוטבוס. וולפסבורג נותרה עם יתרון שתי נקודות על פני הרטה ברלין השנייה, ושלוש לעומת באיירן והמבורג.

קרב תחתית מכריע נערך בבורוסיה פארק, שם חיפשה בורוסיה מנשנגלאדבך ניצחון אחרי ארבעה משחקים מאכזבים (שלושה הפסדים ותיקו). רוברטו קולואטי נותר על הספסל בפתיחתה וגל אלברמן כלל לא נכלל בסגל, אך קארים מטמור היה שם עבור גלאדבך כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-12 מול בילפלד, הקבוצה אותה ניצחו המארחים בששת המפגשים האחרונים. אלא שבילפלד לא ויתרה, ורוברט טסצ'ה השווה בדקה ה-32. קולאוטי החליף את מטמור בדקה ה-77, אך התוצאה נותרה בעינה. שתי היריבות מוצאות עצמן יחדיו מתחת לקו האדום, זאת בעקבות הניצחון של קוטבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully