וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי בין הפועל למכבי הסתיים ב-1:1

הפועל ת"א רצתה להשלים סוויפ עונתי על מכבי וכבר הוליכה מפנדל של אניימה, אך סיימה ב-1:1 והעניקה לחיפה יתרון שתי נקודות בפסגה

אחרי הניצחון של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב ידעה כי היא זקוקה לניצחון בדרבי הגדול הערב (ראשון) על מנת לחזור לפסגה. מכבי תל אביב, שהצרה את צעדיה של חיפה במחזור הקודם, קיוותה לעשות זאת גם ליריבה העירונית השנואה, לה הפסידה כבר פעמיים העונה בליגה ופעם נוספת בגביע המדינה. האדומים חששו מהסטטיסטיקה אשר הצביעה על כך שלא ניצחו מעולם שלושה דרבים באותה עונה בליגה, ובצדק. הפועל לא שמרה על יתרונה ותיאלץ להסתפק בנקודה אחרי תיקו 1:1.

אבי נמני המורחק ניהל את משחק קבוצתו באמצעות הטלפון מחדר ההלבשה, וכך בדיוק הצהובים נראו. האווירה הנהדרת נתנה את אותותיה אך ורק על האדומים, שפתחו טוב יותר ותקפו את שערו של דרגוסלאב יבריץ', שעבר מבחן כשירות לפני המשחק ופתח בשער. בדקה ה-33 באה הפועל על שכרה, לאחר שאביחי ידין נדחף ברחבה וקיבל את השריקה מהשופט הקפריסאי קופסטס קפיטאניס, בהופעת הבכורה של שופט זר בליגה הבכירה בישראל.

נמני נתן הוראה לבצע חילופים התקפיים מוקדמים בקבוצתו, והשינוי הגיע בעיקר עם כניסתו למגרש של יוסי שבחון שעורר מעט את המשחק של הצהובים. כל אשר היה על הפועל לעשות הוא להחזיק בכדור ולחכות שמחוגי השעון ינועו קדימה, אך אז שוב הוכח עד כמה מכבי תלויה במצבים נייחים, כאשר אחד כזה הוביל לשיוויון מרגלי שבחון. מכאן היתרון בשדה עבר לידי הצהובים, כשאלי גוטמן מנגד זורק את כל הכלים ההתקפיים בניסיון להשיג הכרעה.

תוצאת הסיום משרתת כמובן את מכבי חיפה, שסוגרת את המחזור כמוליכה עם הפרש של שתי נקודות. הפועל שוב לא מצליחה לחתום עונת ליגה מושלמת על חשבון היריבה העירונית, שמבחינתה עשתה את שלה. את מה שעשתה לירוקים במחזור הקודם, שיחזרה במדויק הערב.

מהלך המשחק

דקה 14: נאתכו ספק הרים לרחבה, הכדור עשה דרכו אל השער ויבריץ' הדף לקרן.

דקה 20: בן לוז ניסה ממרחק, הכדור חלף סמוך לקורה של יבריץ'.

דקה 33: גול! לוז הקפיץ כדור לעבר ידין, שנדחף מאחור על קצה הרחבה בידי ישראלביץ'. קפיטאניס הצביע לעבר הנקודה הלבנה. השוער אניימה בעט לפינה הימנית של יבריץ' ודייק. 0:1 לאדומים

דקה 34: נאתכו הגביה כדור חופשי, יבואה הסתנן ונגח מעל השער.

דקה 45: כדור קרן של בוזגלו פגש את ראשו של ידין ופגע בקורה של אניימה.

דקה 64: מכבי נזכרת לאיים על השער. שבחון המחליף בעט כדור מ-16 מטרים שחלף ליד הקורה.

דקה 71: גול! בוזגלו שלח כדור חופשי לרחבה, יבוריאן פגע בכדור ואניימה הציל אינסטינקטיבית, אבל שבחון המשיך את הריבאונד מהאוויר פנימה. 1:1

דקה 76: בוזגלו בעט בימין מ-20 מטרים, אניימה השתטח והדף.

דקה 80: יבואה הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח לעבר השער, אך הכדור פגע בייני ונבלם לקרן.

דקה 86: בוזגלו שוב ניסה את מזלו, אניימה השמיט וקלט בניסיון שני.

דקה 90: בעיטה של שבחון הלכה לכיוון החיבורים, אבל סילי עמד בדרך ומנע שער ניצחון מחברו.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו, אביחי ידין (ויקטור מרעי, 89), גילי ורמוט, ערן זהבי (עדן בן בסט, 77), בן לוז (מהראן לאלה, 77), סמואל יבואה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב (סקוט סילי, 46), ליאור ז'אן (יוסי שבחון, 62), גיז'רמו ישראלביץ', חיים מגרלשווילי (דולי ג'ונסון, 46), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully