וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוניה זכתה בגביע האתגר

האיטלקים ניצחו בגמר את שולה הצרפתית 75:77 הודות ל-21 נקודות של לנגפורד ו-18 של בויקינס. ברצלונה במקום השני אחרי 67:93 על קאחאסול

גביע האתגר הגיע הערב (ראשון) לסיומו, כשבגמר המפעל השלישי בחשיבותו באירופה נפגשו וירטוס בולוניה ושולה הצרפתית. שולה, המדורגת רק במקום התשיעי בצרפת, נעזרה ביכולת טובה של נאנדו דה קולו כדי להישאר צמודה במהלך הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון 19:21 לזכות האיטלקים. וירטוס המשיכה לשמור על היתרון גם במהלך הרבע השני, כשארל בויקינס משתלט על המשחק, ובסיום המחצית הראשונה הראתה התוצאה 39:45 לזכות בולוניה.

גם המחצית השניה המשיכה בדיוק באותו קצב, כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער משמעותי ולברוח. שמונה דקות לסיום העלה פטרי קופונן את וירטוס ליתרון בן 9 נקודות, אלא שהצרפתים חזרו למשחק, ונקודות של דה קולו חצי דקה לסיום צמצמו לנקודה הפרש בלבד.

קית' לנגפורד מבולוניה קלע רק פעם אחת מהקו, ו-12 שניות לסיום קיבל דה קולו הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך החטיא, והגביע הולך לאיטליה אחרי 75:77 בסיום. לנגפורד הוביל את המנצחים עם 21, כשבויקינס הוסיף 18 ושרוד פורד, שהוזכר כמועמד למכבי ת"א, סיים עם 12 ו-12 ריבאונדים. מהעבר השני, 24 של דה קולו לא הספיקו עבור הצרפתים המאוכזבים.

ברצלונה לוהטת

בברצלונה ממשיכים לחמם מנועים לקראת המאני טיים שלהם, שיגיע לשיאו בפיינל פור בסוף השבוע הקרוב, וימשיך עם קרבות הפלייאוף האימתניים בספרד. רגע לפני שכל זה קורה, התפנתה ברצלונה לאותת ליריבותיה העתידיות שהמפגש איתה לא יהיה ידידותי במיוחד. קבוצתו של חוויאר פאסקוול הביסה היום (ראשון) ללא קושי את קאחאסול 67:93, ובכך הבטיחה את המקום השני בליגה, לפני מלאגה וריאל מדריד.

ברצלונה פתחה בטירוף את המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשהוליכה 15:26, וביתרון 16 במחצית. קאחאסול הצליחה לעצור את הקאטלונים מעט ברבע השלישי, אבל רבע אחרון של 20:27 הפך את הניצחון להבסה. דניאל סנטיאגו הוליך 5 קלעים בדאבל פיגרס עם 16 נקודות, כשרוג'ר גרימאו קולע 13, וג'ורדי טריאס, דייויד אנדרסן ופראן ואסקז קולעים 12 כל אחד. לקאחאסול: קליי טאקר 16.

* בפלייאוף היווני, ניצחה הערב אריס סלוניקי 74:75 את פאניוניוס בסיומו של משחק צמוד ומותח. קיידרן קלארק הוביל את המנצחים עם 22, בעוד ארון מיילס הוביל את הצד השני עם 19. בסדרה השניה, ניצחה מארוסי את פאנליניוס 77:82, הודות לשישה שחקנים בספרות כפולות. 17 של גולמאץ לא הספיקו למפסידים, שכמו פאניוניוס, ינסו לאזן את הסדרה ל-1:1 במשחק הבא.

עדכון ראשון: 26/4/09, 18:31
עדכון אחרון: 26/4/09, 20:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully