וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את אינטר 0:1

שחקן העבר של הרוסונרי הוליך את קבוצתו, נאפולי, לניצחון 0:1 גדול על אינטר (זלאייטה, 73). מילאן עצמה הביסה 0:3 את פאלרמו

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שבת) עם הניצחון הגדול של פיורנטינה על רומא 1:4 ועלייתה למקום הרביעי, ונמשך היום עם התבססותה של מילאן במקום השני על חשבון יובנטוס המדשדשת.

מילאן, מצידה, הביסה את פאלרמו בסן סירו 0:3 ופתחה פער שתי נקודות על יובנטוס (2:2 מאכזב ברג'ינה) במאבק על המקום השני. גנואה לא עמדה במבחן שהציבה לה פיורנטינה, והשאירה לה את המקום הרביעי לשבוע בעקבות הפסד 2:0 בבולוניה. לאציו נוצחה 1:0 בבית על ידי אטאלנטה ותחפש את הכרטיס לאירופה דרך הגביע. ההפתעה הגדולה במחזור התרחשה במשחק האחרון, כשנאפולי הדהימה את אינטר עם 0:1 גדול בביתה, ודומה כאילו מאמן המנצחים, רוברטו דונאדוני, עדיין שומר חסד אמונים מסוים לקבוצתו המיתולוגית. ייתכן וההפסד של הנראזורי פותח מחדש את מאבק האליפות, כשהפער בצמרת הצטמק ל-7 נקודות בלבד.

נאפולי - אינטר 0:1

המשחק האחרון של המחזור היה גם הדרמטי מכולם. מוליכת הטבלה, אינטר, יצאה לנאפולי במטרה להגדיל חזרה את הפער מהיריבה העירונית ל-10 נקודות, אלא שלמדורגת 14 בטבלה היו תכניות אחרות לגמרי. האלופה פתחה את המשחק היטב, ואף הגיעה למספר הזדמנויות במהלך המחצית הראשונה, אלא ששוער נאפולי, ניקולס נבארו, הציג יכולת מצוינת, ודאג שהמחצית הראשונה תסתיים ללא שערים.

ואז הגיעה הדקה ה-73. אסקיאל לאבצי פרץ לרחבה ומצא את מארסלו זלאייטה, ששחרר בעיטה אדירה שלא השאירה שום סיכוי לז'וליו סזאר ההמום. 0:1 ענק לנאפולי, שבדקות האחרונות דאגה לרדת אחורה ולשמור על השער היקר עד הסיום. ניצחון גדול לרוברטו דונאדוני ושחקניו, שמעלה אותם למקום ה-12 בטבלה. אינטר, מצידה, לא מנצחת כבר משחק שני ברציפות, ובשבוע הבא תפגוש את לאציו.

מילאן - פאלרמו 0:3

עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים וכשהיא במקום השני בטבלה, אירחה מילאן את פאלרמו המשתפרת, שלאחרונה החלה לחלום על מקום באירופה לעונה הבאה, הודות להפסד בודד בששת המשחקים האחרונים.

האורחים, עדיין תחת ההלם מבדיקת הסמים החיובית של מוריס קארוציירי, קרסו כבר בפתיחה. מאסימו אמברוסיני הוכשל ברחבה בדקה העשירית וסידר לקאקה שער קל מהנקודה, ותשע דקות לאחר מכן בישל הקשר לפיליפו אינזאגי שער בנגיחה. הרחקה של צז'ארה בובו בדקה ה-48 רק הקלה את החיים על מילאן, שספרה את השלישי מפנדל נוסף של קאקה בדקה ה-56.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רג'ינה - יובנטוס 2:2

האחרונה בטבלה ניצחה במחזור הקודם וצימקה את הפער מחוף מבטחים לארבע נקודות, אך היום עמדה בפניה משימה קשה ביותר בדמות יובנטוס השלישית, שהגיעה ללא טיאגו המורחק וגיורגיו קייליני הפצוע, ועם תחושות קשות בעקבות אובדן המקום השני.

בדקה ה-26 הדהימה רג'ינה כשעלתה ליתרון מראשו של אנטוניו ברילה בן ה-20, לו זהו שער ראשון בליגה הבכירה. העדיפות של יובנטוס באה לידי ביטוי בדקה ה-48, אז וינצ'נזו יאקווינטה הוכשל ואלסנדרו דל פיירו קבע שיוויון. אלא שרג'ינה הרגישה שזה היום שלה, וחזרה להוליך משער נהדר של אמיל האלפרדסון האיסלנדי. ארבע דקות חלפו ושוב יאקווינטה מושיע את יובה, הפעם עם בישול לכריסטיאנו זאנטי (שער ראשון העונה). תיקו מאכזב לביאנקונרי.

בולוניה - גנואה 0:2

האורחים רצו לחזור למקום הרביעי אחרי שפיורנטינה תפסה אותו בזכות הניצחון הגדול על רומא, אבל נתקלו בקבוצה שנלחמת על חייה בתחתית וחייבת נקודות. כבר בדקה ה-15 זכתה בולוניה בפנדל, ומרקו די ואיו חגג את שערו ה-21 בליגה העונה. עשר דקות לאחר מכן הגיע השני לזכות הקבוצה של ג'וזפה פפאדופולו, כשקלאודיו טרצי כבש לאחר מצב נייח. בולוניה קוטעת סוף סוף רצף חמישה הפסדים, אך נותרת מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונה של טורינו. גנואה חמישית.

לאציו - אטאלנטה 1:0

אחרי ההעפלה לגמר הגביע האיטלקי, הקבוצה של דליו רוסי רצתה לצמצם פערים מיריבתה העירונית רומא, אשר מאיישת את המקום השישי המוליך לאירופה. אטאלנטה לא התחשבה ברצונות של המארחת ועלתה ליתרון בדקה ה-24, משער נגיחה של לאונרדו טלאמונטי, הבלם הארגנטינאי של לאציו בעבר. המארחים לא בעטו כדור אחד למסגרת במהלך המשחק, וכך קשה להשיג שיוויון. כל שנותר ללאציו הוא להגיע לאירופה דרך הגביע.

סמפדוריה - קליארי 3:3
לסמפדוריה: גידו מרילונגו (26 ו-43), אנטוניו קסאנו (86). לקליארי: אלסנדרו מאטרי (47), רוברט אקוואפרסקה (67 בפנדל), דניאלה קונטי (80)

לצ'ה - קטאניה 1:2
ללצ'ה: ג'יאני מונארי (11), סימונה טיריבוקי (25). לקטאניה: חורחה מרטינז (47)

טורינו - סיינה 0:1
לטורינו: רולאנדו ביאנקי (10)

עדכון ראשון: 26/4/09, 18:00
עדכון אחרון: 26/4/09, 23:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully