וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית ואיטליה עלו לגמר גביע הפדרציה

פרנצ'סקה סקיאבונה ופלאביה פנטה הובילו את האיטלקיות לניצחון 1:3 על האלופה רוסיה. היריבה בגמר: ארה"ב, שניצחה את צ'כיה

במקביל למשחק ההשרדות של נבחרת ישראל מול אסטוניה בבית העליון של גביע הפדרציה, נקבעו היום (ראשון) העולות לגמר המפעל - איטליה וצ'כיה.

האיטלקיות, שזכו בתואר ב-2006, ניצחו בביתן את רוסיה 1:3 ונקמו בה על ההפסד בגמר גביע הפדרציה ב-2007. רוסיה זכתה בתואר בארבע מתוך חמש השנים האחרונות, אלא שהעובדה שהן הגיעו הפעם בהרכב חסר ושיחקו על החימר האיטלקי, לא היטיבה עמן.

האיטלקיות הובילו 0:2 בתום יום המשחקים הראשון, אלא שסבטלנה קוזנצובה חידשה את התקוות של הרוסיות, כשניצחה את פלאביה פנטה 0:6, 3:6 במשחק שפתח את היום. למשחק השני העלה הקפטן הרוסי שמיל טרפישצ'ב את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה על חשבונה של אנה צ'אקבטדזה, והראשונה הפסידה לפרנצ'סקה סקיאבונה 7:6, 4:6, 6:2.

הנבחרת שתתמודד נגד איטליה על התואר ארצות הברית, שלמרות הרכב חסר מאוד ללא האחיות וויליאמס, ניצחה הערב את צ'כיה בסיכום המשחקים. אחרי 1:1 בתום יום המשחקים הראשון, לוסי ספארובה העלתה את הצ'כיות ליתרון אחרי ניצחון 3:6, 1:6 על בטאני מאטק-סנדס. אלכסה גלאץ' החזירה את האמריקאיות לחיים, כשניצחה את פטרה קביטקובה 2:6, 1:6 והשוותה ל-2:2. ההכרעה עברה למשחק הזוגות, בו העלו האמריקאים את הובר ובטאני מאטק-סנדס, והשתיים גברו על בנסובה ופצ'קה 6:2 6:7 1:6, בדרך לעלייה לגמר גביע הפדרציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully