וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצניעות השתלמה לארסנל

התותחנים ריחמו על מידלסברו והספקו בחצי מהכמות המקורית - 0:2 מצמד של פברגאס. בלקבורן ניצחה באותה תוצאה את וויגן והתרחקה מהקו האדום

ארסנל של השבועות האחרונים ממשיכה לפתח את התיאבון לקראת העונה הבאה. הילדים של ארסן ונגר לא הפסידו משחק ליגה מאז ה-22 בנובמבר, מציגים כדורגל אטרקטיבי ומעלים תהיות לגבי כמה יכולה העונה הזו להיות גדולה אילולא התותחנים היו פותחים את העונה כפי שהם מסיימים.

שלושה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות, מידלסברו לא הייתה יריב רציני לונגר. ססק פברגאס כבש את הראשון מבישול של אנדריי ארשבין בדקה ה-26. בדקה ה-67 היה זה שוב הספרדי שגלגל פנימה לאחר מסירת פז מעמנואל אבואה וקבע את תוצאת הסיום, 0:2 לארסנל. התותחנים הגדילו את הפער מאסטון וילה החמישית ל-10 נקודות והם קרובים להבטחת המקום הרביעי. בורו שקועה עמוק מתחת לקו האדום, כאשר בשבוע הבא תגיע מנצ'סטר יונייטד להתארח בריברסייד.

במשחק הנוסף הערב ניצחה בלקבורן 0:2 את וויגן, וניצלה את הפסדה של מידלסבורו כדי לפתוח פער בן 6 נקודות מהקו האדום. המארחים עלו ליתרון לקראת סיום המחצית ראשונה, כשבני מקארתי נגח מקרוב אחרי הגבהה של מורטן גמסט פדרסן. בדקה ה-60 שוב הגבהה לרחבה, הפעם של מבקיע השער הראשון, מקארתי, והפעם היה זה ראיין נלסן שנגח אל הרשת, ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. נקודות של בלקבורן בשבוע הבא מול מנצ'סטר סיטי עשויים להבטיח להם עונה נוספת בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully