וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה וברצלונה: מה שיוצא, אני מרוצה

ה-2:2 בין ולנסיה לברצלונה קטע לשתיהן רצף נצחונות, אבל כולם היו מבסוטים. גווארדיולה: "גאה בשחקנים". אמרי: "הראינו מאמץ נהדר"

תיקו 2:2 בוולנסיה אמש (שבת) אמנם הגדיל את הפער של ברצלונה בפסגה הספרדית לשבע נקודות, אבל גם אפשר לריאל מדריד להוריד אותו לארבע נקודות במקרה של ניצחון הערב בסביליה וכל זאת שבוע לפני האל קלאסיקו.

אלא שמי שציפה לאכזבה גורפת מכיוון הטוענת לכתר, כדאי שישמע את אנשיה, שידעו לקבל את איבוד הנקודות לראשונה אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים. "סיימנו את המשחק כמו מכונה", ידע פפ גווארדיולה לשים את האצבע על הנקודות החיוביות, "אני גאה בקבוצה שלי ואין לי תלונות, למרות שהיו רגעים בהם יכולנו לשחק טוב יותר. ולנסיה הייתה מאוד מסוכנת".

גם נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, השמיע מנגינה דומה: "זו נקודה טובה, הגדלנו את הפער לשבע נקודות. היה לי בטחון מלא בכך שאנחנו יכולים להשוות ואני שמח מהנקודה הזו. אנחנו מקווים לתוצאה טובה מסביליה הערב".

ברצלונה לא הייתה הקבוצה היחידה שרצף הניצחונות שלה נקטע אמש. ולנסיה הגיעה למשחק עם חמישה כאלו, אבל גם אצלה לא נשמעו יותר מדי חרטות אחרי המשחק שכאמור שם סוף לריצה. "הראנו מאמץ נהדר. הובלנו והיינו קרובים לניצחון, אבל ברצלונה יכולה הייתה להשוות בכל רגע", אמר אונאי אמרי, "הייתי רוצה שנתקוף יותר במחצית השנייה, אבל זה היה בלתי אפשרי. אני מרוצה מההופעה שלנו".

פאבלו הרננדז, שכבש את השער שקבע 1:2 לוולנסיה בדקה ה-45 והצטיין, הוסיף: "חבל שספגנו שער שוויון כזה, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים כי נתנו הכל והולכנו לאורך רוב המשחק. שיחקתי טוב, אבל מה שחשוב זו היכולת של כל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully