וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היינו מחשמלים"

אלכס פרגוסון נהנה לראות את היונייטד מפגיזה חמישייה לרשת טוטנהאם תוך 22 דקות. גרנט שוב מפלרטט עם פומפי, בניטז משבח את בניון

אחרי 45 דקות אתמול (שבת) באולד טראפורד בליברפול כנראה נרשמה אופטימיות קוסמית. הקבוצה מאנפילד לא שיחקה שם, אבל יתרון 0:2 של טוטנהאם על מנצ'סטר יונייטד העניק הרבה תקוות לקבוצה שנאבקת עם השדים האדומים על האליפות.

אבל בסרט הזה כבר היינו. טוטנהאם כבר הובילה בעבר 0:3 על מנצ'סטר יונייטד והפסידה, והערב זה נגמר ב-2:5 מוחץ של השדים האדומים, שהציגו מחצית שנייה נפלאה וחזרו להוליך בראש הטבלה בשלוש נקודות.

"אחרי שכבשנו את השער הראשון היינו מחשמלים", אמר אלכס פרגוסון, שבחר להחמיא דווקא לשחקן שהצטיין, אך לא כבש: "קרלוס טבז היה האחראי לאנרגיה שלנו במחצית השנייה. האוהדים התעוררו וכך גם השחקנים. התשוקה שלו לשחק, לא משנה באיזו עמדה, מדביקה את כל השחקנים שמסביבו".

המאמן הוסיף: "הגיע לנו להיות בפיגור בסוף המחצית. שיחקנו לאט מדי, לא היינו ראשונים לכדורים ושיחקנו לידיים של טוטנהאם, ששיחקה מצוין. המירוץ לאליפות היה נפתח אם היינו מפסידים היום. אנחנו בעמדה יותר טובה כי יש לנו עוד חמישה משחקים ולליברפול וצ'לסי ארבעה".

בצד המפסיד הארי רדנאפ זעם על השופטו הווארד ווב, ששרק לפנדל לא מוצדק לזכותה של המארחת, פנדל שסייע ליונייטד לצמק ל-2:1 ולפתח מומנטום בדרך למהפך. שוער התרנגולים, גומס, ירד היטב לכדור באחד על אחד מול מייקל קאריק, אבל האחרון נפל וזכה לשריקה ורדנאפ אמר: "זו הייתה מתנה שלא הגיעה להם, זו הייתה החלטה נוראית. השוער עשה פעולה מצוינת ועשה אותה בצורה הכי נקייה שאפשר".

בניטז: "בניון מציג את הכדורגל הטוב ביותר שלו"

הפורמה הנהדרת של יוסי בניון בתקופה האחרונה קיבלה היום (שבת) אסמכתה נוספת כשמאמן הקבוצה, רפא בניטז, שיבח את הקשר בדברים שאמר ל"ליברפול אקו".

"יוסי משחק טוב מאוד. הוא עשה את זה בעבר, אבל השינוי הוא שעכשיו הוא עושה זאת עם המשכיות", אמר המאמן הספרדי, "היו לו משחקים שהוא היה טוב מאוד, היו אחרים בהם היו לו 20 דקות טובות, אבל ההמשכיות היא הסיבה בזכותה הוא זוכה להמון תשבוחות לאחרונה".

בניטז הוסיף: "ליוסי יש הרבה בטחון והקבוצה משחקת טוב, כך שהוא יכול ליצור ולכבוש ולהשפיע על המשחק שלנו. כשמצרפים את הכל ביחד, זה אומר שהוא משחק את הכדורגל הטוב ביותר שלו ואנחנו מקווים שכך זה יימשך".

היום אף מפרסם ה"ניוז אוף דה וורלד" כי בניטז הודיע להנהלה כי הוא מעוניין להאריך את חוזהו של בניון באנפילד, וזאת לאור הדיווחים על ההתעניינות בשחקן מצד ג'יאנפרנקו זולה ו-ווסטהאם, כמו גם קבוצות אחרות באי הבריטי. לטענת העיתון, בניון הודיע לשחקן כי יש לו תפקיד מפתח בקבוצה, ושעתידו במועדון.

בלי קשר לקשר הישראלי, בניטז הודה היום שהוא נפגש עם קני דלגליש בתקופה האחרונה במטרה שהאחרון יחזור למועדון וכנראה יעבוד עם מחלקת הנוער. "קני רוצה לעזור למועדון בכל דרך אפשרית ואנחנו ניפגש שוב בעתיד", סיפר הספרדי.

גרנט שוב מפלרטט עם פומפי

ה"ניוז אוף דה וואלד" טוען כי אברהם גרנט סיפר לחבריו בשיחות אישיות כי שוב הוצע לו תפקיד המאמן של פורטסמות'. גרנט, שכבר עבד בעבר במועדון, קיבל בשבוע שעבר הצעה מההתאחדות הצ'כית לאמן את הנבחרת הלאומית, אבל התעקש שיורשה לו לאמן במקביל קבוצה. פורטסמות איבדה העונה כבר שני מאמנים, אחרי שהארי רדנאפ עבר לטוטנהאם ואחרי שטוני אדאמס פוטר. כרגע מאמן את הקבוצה פול הארט, שמצליח להרחיק את הקבוצה מהאזור המסוכן.

וישראלי אחרון להיום, ועוד אחד כמה מחמאות אתמול, היה תמיר כהן, שכבש את שער השוויון של בולטון ב-1:1 שלה נגד אסטון וילה. "אני לא יודע אם השער הזה הוא זה שישאיר אותנו בפרמיירליג, אבל הוא בהחלט סייע לנו מאוד במשימה הזו", אמר המאמן גארי מגסון, "הגול של תמיר היה גדול ועכשיו הוא צריך לבנות עליו לקראת ההמשך. הוא עדיין צריך להתרגל לכדורגל האנגלי, אבל יש לו את כל התכונות הנדרשות - הוא אתלט, הוא טוב באוויר והוא מבקיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully