וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי ת"א: יבריץ' יפתח בהרכב

השוער עבר בהצלחה מבחן כשירות לקראת הדרבי (ראשון, 20:50, ערוץ 10), התלבטות לגבי סילי. 700 אוהדים הטריפו באימון האדומים

שוערה הסרבי של מכבי תל אביב, דרגוסלב יבריץ', ערך הערב (ראשון) מבחן כשירות לפני הדרבי מול הפועל תל אביב בבלומפילד (20:50, ערוץ 10) והתברר כי הוא כשיר למשחק. יבריץ', שסובל מפציעה טורדנית בגבו, ערך אמש אימון כמעט מלא, וזאת לאחר שבימים האחרונים הוא סבל מכאבים חזקים בגבו, טופל על ידי הצוות הרפואי ואף החסיר מספר אימונים במהלך השבוע שעבר. שוער המשנה גיא סולומון תורגל מספר פעמים עם ההרכב הראשון, אך ימתין על הספסל.

שחקני מכבי תל אביב מגיעים למשחק הערב כאשר מאזן הדרבים העונה מראה על עליונות מוחלטת של האדומים שניצחו בשלושת הדרבים החשובים, 0:2 ו-1:3 במסגרת הליגה וניצחון נוסף 1:2 בגביע המדינה. בשלב זה יכולים להתנחם הצהובים בדרבי היחיד אותו ניצחו 0:1 בחצי גמר גביע הטוטו.

בלי קשר למאזן הדרבים עד כה, שחקני מכבי ירצו בוודאי להעניק מתנה בדמות שלוש נקודות למנג'ר אבי נמני, שחוגג היום את יום הולדתו ה-37. נמני המורחק ייאלץ לצפות במשחק מיציע הכבוד, ומי שיעביר את ההוראות על הדשא יהיה עוזרו מרקו בלבול.

בשני האימונים האחרונים של הקבוצה נראה היה שנמני עדיין מתלבט בכל הקשור להרכב הפותח. בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים כאשר שרן ייני ימשיך למלא את מקומו של אורי שטרית הפצוע, שצפוי לעבור ניתוח בשרירי המפשעה ולמעשה סיים את העונה. ליאור ז'אן, שסיים עונש הרחקה, חוזר להרכב ויפתח לצדו של משה מישאלוב בקישור האחורי.

לנמני היו מספר התלבטויות לגבי החלק הקדמי של הקישור וההתקפה. מקומם של מאור בוזגלו וגיז'רמו ישראלביץ' מובטח, אך על מקום נוסף בקישור מתחרים יוסי שבחון וחיים מגרלשווילי, כאשר נראה שלמגרלשווילי (שכבש את שער היתרון מול מכבי חיפה במחזור הקודם) יש עדיפות קלה על פני חברו.

איליה יבוריאן צפוי לפתוח כחלוץ בודד אולם קיימת אפשרות שבסופו של דבר יחליט נמני לפתוח דווקא עם החלוץ סקוט סילי, שחוזר גם הוא מעונש הרחקה והיה מצוין באימונים השבוע. במקרה שנמני יחליט להפתיע ולפתוח עם שני חלוצים יפתח סילי לצדו של יבוריאן על חשבונם של שבחון ומגרלשווילי.

כ-5,500 אוהדים צהובים צפויים להיות נוכחים בבלומפילד הערב ולתמוך בשחקנים. לאחר שבשבוע שעבר נערכה פגישה בין ראשי מכבי לנציגי ארגון האוהדים השחקן ה-12 הוחלט כי הערב כולם חוזרים לעודד את הקבוצה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ' (גיא סולומון), יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', חיים מגרלשווילי (יוסי שבחון ), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן (סקוט סילי).

הפועל נגד הסטטיסטיקה

חגיגה היתה אמש בצהריים במתקן האימונים של האדומים כש-700 אוהדים הגיעו בכדי לדחוף את הפועל תל אביב לקראת הדרבי הגורלי למאבק האליפות. השחקנים היו המומים מכמות האוהדים שהגיעה לאימון ונראו חדורי מוטיבציה. דבר אחד שאדומים חייבים לזכור לפני הדרבי הוא שלעולם לא הצליחה הפועל לנצח את מכבי שלוש פעמים בליגה באותה עונה. אם הסטטיסטיקה הזו תשמר גם מחר, הצהובים יגרמו נזק רב לחלומות האליפות של גוטמן ושחקניו.

"אין קהל כזה בארץ", אמר אחד השחקנים. "רק בשבילם אנחנו חייבים לנצח. אין דבר שיעשה אותם יותר מאושרים מאשר לנצח את מכבי בכל הדרבים בליגה העונה. מעבר לכך שזה דרבי טעון, אנחנו חייבים לנצח גם בשביל לשמור על המקום הראשון ולעשות צעד נוסף לכיוון האליפות".

עוד לפני האימון אסף גוטמן את שחקניו ואמר להם: "אתם חייבים לשמור על ריכוז. אסור לדבר לגרום לכם לסתות מהמטרה על כר הדשא". לאחר מכן, בחר המאמן להראות קטעי וידאו מהדרבי הקודם שבו חגגו שחקני הפועל.

לעומת רוב המשחקים העונה, הפעם הרכב האדומים ידוע כבר מתחילת השבוע. בן לוז, שלא התאמן היום, יקבל מחר זריקה ברגלו ולמרות השבר באחת מהאצבעות הרגליים יעלה לשחק בהרכב. ערן זהבי יתפוס את מקומו של דימיטאר טלקיסקי המוצהב. מהראן לאלה, שנעדר כחודש מהמגרשים, יהיה בסגל הקבוצה, ורק אם הפועל תקלע למצב של הפסד יחשוב גוטמן לשלבו במשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, ערן זהבי, בן לוז, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 25/4, 18:49
עדכון אחרון: 26/4, 17:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully