וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל העפיל לגמר טורניר ברצלונה

הספרדי לא התקשה מול דוידנקו, גבר עליו 3:6 2:6 ויפגוש את פרר, שניצח את גונזאלס. אוסטרליה הודיעה שלא תגיע למפגש הדייויס בהודו

ניקולאי דוידנקו קיווה להמשיך את המומנטום המצוין בו הוא נמצא כשפגש הערב (שבת) את רפאל נדאל, בחצי גמר טורניר החימר בברצלונה (סך פרסים 2 מיליון דולר), אלא שהספרדי היה כבר משוכה גבוהה מדי עבור דוידנקו. נדאל פתח מצוין את המשחק, שבר פעמיים וניצח את המערכה הראשונה 3:6, תוך שהוא שומר על שלוש נקודות שבירה אפשריות.

דוידנקו, שניצח את הספרדי בשניים מחמשת מארבעת המפגשים הקודמים בין השניים ניסה לחזור לעניינים במערכה השניה, אך לשווא. העוצמות של נדאל היו יותר מדי עבור הרוסי, שנכנע 6:2, וסיים את הטורניר בשלב חצי הגמר. נדאל, מצידו, ינסה לשמור על התואר בו זכה בארבע השנים האחרונות, כשיפגוש בגמר את דויד פרר בשחזור הגמר של השנה שעברה. פרר התגבר על פרננדו גונזאלס 6:2, 2:6, 6:7. פרר נשבר במערכה האחרונה כשהגיש במצב של 3:5, אך התגבר על כך וניצח בשובר השוויון 5:7. ביום ראשון יתקיים הגמר.

הודו זכתה בניצחון טכני על אוסטרליה

חודש וחצי אחרי שמחלוקות פוליטיות העיבו על מפגש הדייויס בין שבדיה לישראל, שוב מקלקלת הפוליטיקה את המפעל היוקרתי. הלילה (בין שישי לשבת) הודיעה התאחדות הטניס של אוסטרליה כי לא תשלח את שחקני הנבחרת למפגש הדייויס מול הודו שהיה אמור להתקיים בתחילת מאי.

האוסטרלים ביקשו מהתאחדות הטניס הבינלאומית (ה-ITF) שלא לקיים את המפגש בעיר צ'נאי, מחשש למהומות שיתפתחו באיזור וטענו שלשחקנים נשקפת סכנה, במיוחד בזמן שמתנהלות בחירות בהודו. לאחר שצוות בדיקה של ה-ITF ערך סיור בצ'נאי וקבע שתנאי הביטחון בעיר הולמים, הגיבו האוסטרלים בהודעה רשמית על פרישתם מהמפגש.

כתוצאה מכך הוענק להודו ניצחון טכני ומקום בפלייאוף על העלייה לבית העליון בספטמבר. בנוסף עשויה אוסטרליה, שזכתה בגביע דייויס לא פחות מ-23 פעמים בעבר, לספוג עונש השעיה מהמפעל לתקופה של עד 12 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully