וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מ.ס אשדוד 1:2

אשדוד הוליכה בטדי משער לא חוקי של מקרייב (11), אבל יצחקי (48) וטל (51) ביצעו מהפך בזק תוך שלוש דקות וסידרו לבית"ר ניצחון 1:2

עתיד מעורפל? אירופה מתרחקת? הפער בצמרת גדול? כשבית"ר ירושלים עולה על הדשא, היא מתעקשת לשים את כל הבעיות בצד ולהישאר במאבק האליפות. השחקנים של ראובן עטר לא התרגשו מפיגור מוקדם ומהניצחון המוקדם של מכבי חיפה ובעזרת מחצית שניה מצוינת, הפכו את הקערה בדרך לניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד.

עטר עלה במערך 4:3:3 עם טוטו תמוז במקומו של אבירם ברוכיאן ובית"ר נראתה מבולבלת בפתיחה. אשדוד הביכה את הירושלמים במתפרצות קטלניות ועלתה ליתרון משער של דימיטר מקרייב בדקה ה-11. הבולגרי קיבל בתחילת המהלך מסירת עומק במצב נבדל, ואסף קינן הצטרף לרשימה הבלתי נגמרת של טעויות שיפוט.

דווקא פציעה מקודמת של בן שושן, שהוחלף על ידי זנדברג, החזירה את בית"ר למערך המקורי ועוררה את האלופה. המשחק הפך שוטף, מכבש לחצים הופעל על שערו של דרגאן סטויקיץ' והגולים היו עניין של זמן. ברק יצחקי ועידן טל היו חתומים על המהפך עם צמד בזק בדקות 48 ו-51. האלופה עדיין בחיים.

אשדוד, שגמרה השבוע את העונה לאחר ההדחה מהגביע, שוב הוכיחה את מה שבעצם כולם כבר יודעים - מדובר בקבוצה הנאיבית בליגה. ההגנה של יוסי מזרחי שוב בגדה בו והשאירה אותו ללא נקודות, למרות עוד משחק טוב של דוד רביבו ומקרייב. אשדוד עם הפסד רביעי בחמישה משחקים, בדרך לסיום מאכזב לעונה שהיה בה פוטנציאל גדול.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לשחקני העבר הגדולים של בית"ר ביוזמת האמן ואוהד הקבוצה שי נובלמן, שגם הנחה אותו. פרט לכוכבים הידועים דוגמאת יוז'י סורינוב, אודי רובוביץ' וארצי בן יעקב - הדגש בטקס הוא על דור המייסדים של המועדון ששיחקו בשנות ה-50 ואף ה-40 ועדיין בחיים.

הבולטים שבהם הם ישראל יחזקאל, שמואל שטיין שהעלה את הקבוצה לליגה הבכירה לראשונה, אהוד פדרמן שמכהן כיום כיו"ר מחלקת הנוער של המועדון, וראש הזהב הבית"רי דוד דוידוף. כמו כן נחלק כבוד ליוסף סיאני, רפאל "בללייקה" עמיאל, אהרון ויוסי אמינוף, חי מזרחי, עזרא מזרחי, משה בביוף, שאול מזרחי ומאיר גבאי.

מהלך המשחק

דקה 10: תמוז מצא עצמו במצב נוח ברחבה, אבל בעט חלש לידיים של סטויקיץ'.

דקה 11: גול! מהלך משותף של רביבו, קוביצה ומקרייב הסתיים במסירה של רביבו לבולגרי, שכבש מול קאלה. אלא שעוד לפני כן מקרייב קיבל כדור בעמדת נבדל והשער היה אמור להיפסל. 0:1 לאשדוד.

דקה 23: פרננדס בחן את סטויקיץ' מחוץ לרחבה, אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 27: משה אוחיון קיבל מסירה נפלאה על מפתן הרחבה, הסתובב ובעט כדור מסובב ליד הקורה.

דקה 34: טל מצא את תמוז חופשי במרכז הרחבה, והחלוץ ירה למשקוף.

דקה 45: יצחקי הוריד לטל שהיה חייב לכבוש מ-10 מטרים, אך גלישה של טובול מנעה שער בטוח. שניות לאחר מכן נגח זנדברג ממצב נוח והחטיא את המסגרת.

דקה 48: גול! אמסלם הגביה משמאל, יצחקי התברג בין בלמי אשדוד ונגח לקרקע ולרשת. 1:1.

דקה 51: גול! טל ירה ממרחק וסחט הדיפה מסטויקיץ', הגנת אשדוד התקשתה להרחיק ובסיום ההתקפה טל בעט כדור נפלא מהאוויר לפינת השער וקבע מהפך. 1:2 לבית"ר.

דקה 61: זנדברג ירה מ-18 מטרים, סטויקיץ' הדף מצוין לקרן.

דקה 74: יצחקי סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, מעל השער.

דקה 90: קרן לאשדוד. מקרייב נגח למשקוף, אופיר השתלט על הכדור החוזר אבל הצליח להחמיץ משני מטרים כשדנין הרחיק מהקו.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם (אלירן דנין, 84), דריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן, 78), עמית בן שושן (נפצע - מיכאל זנדברג, 18), ברק יצחקי.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן (ניר ביטון, 59), מתן אוחיון (נפצע - מאור זוהר, 37), שי מימון, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, לובומיר קוביצה, עידן שדה (אמיר לביא, 59), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully