וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנג: "הסל הכי גדול שקלעתי אי פעם"

ת'דאוס יאנג התקשה להתאושש מסל הניצחון הגדול שלו על אורלנדו, שהעלה את פילי ל-1:2 בסדרה. ג'ייסון טרי זכה בתואר השחקן השישי

שש שניות לסיום המשחק. שוויון 94:94. משחק שלישי בסדרת פלייאוף חמה, לוהטת ומרתקת. כדור אחרון של פילדלפיה. למי הולכים? לאנדרה איגודאלה, שסיים משחק גדול עם 29 נקודות? אולי לאנדרה מילר, שהוסיף ל-24 נקודותיו 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים? לא. לת'דאוס יאנג, שעד אותו מהלך עמד על ארבע נקודות ב-34 דקות. התוצאה? שחקן השנה השניה לוקח את שחקן ההגנה של השנה, דוויט הווארד אל הסל, ואחרי שתי הטעיות מוצא את דרכו אל הטבעת, ואל סל הניצחון. "זה הסל הכי גדול שקלעתי אי פעם. היה לי הרבה מזל, ואני שמח שהכדור הגיע אלי".

"הם שיחקו טוב מאיתנו במשך 30 דקות", אמר בסיום מאמן המג'יק, סטן ואן גנדי, "אנחנו ברי מזל אפילו להגיע לסיום במצב צמוד". הווארד, שספג מכה קבוצתית קשה בעקבות ההפסד ומכה אישית קשה לא פחות לאגו, אמר על המהלך האחרון של יאנג, בו כמעט הצליח לחטוף את הכדור: "קיוויתי שישרקו ביניים, אבל הוא פשוט קלע. זה כואב". הסדרה עומדת כעת על 1:2 מפתיע לסיקסרס, שיארחו את המשחק הרביעי בנסיון להמשיך את המומנטום.

מי צריך יאו כשיש קבוצה?

אחרי שהפסידה את המשחק הראשון בביתה, ידעה פורטלנד שכדי להתגבר על יוסטון ולהעפיל לסיבוב השני היא תהיה חייבת לנצח בטקסס - משימה לא פשוטה בכלל. הלילה (בין שישי לשבת), במשחק הראשון בטויוטה סנטר, זה לא ממש הלך. הבלייזרס היו קרובים, והצליחו לסגור פער דו-ספרתי כדי להגיע לסיום צמוד, אלא שקליעת עונשין של ארון ברוקס, שמיהר לקחת את ריבאונד ההתקפה אחרי שהחטיא את הזריקה השניה, סגרו עניין. "שיחקנו כקבוצה", אמר בסיום המצטיין בשורות הרוקטס, לואיס סקולה הנהדר, "כשזה קורה, לארטסט ויאו מינג יכול להיות ערב רע ועדיין ננצח".

מהעבר השני, ברנדון רוי, שסיים את המשחק השני בסדרה עם 42 נקודות, הסתפק הפעם ב-19 בלבד, כשמנגד ארטסט ושיין באטייה חונקים אותו לחלוטין. "הם עשו עבודה טובה הלילה", אמר הגארד על שני השומרים הנפלאים. נייט מקמילן, שיודע כי המשחק הקרוב עשוי להיות הגורלי בסדרה, הסתפק בחמש מילים קצרות: "פשוט לא נכנסו לקצב שלנו". פורטלנד תנסה לאזן את הסדרה מחר בלילה.

ג'ייסון טרי השחקן השישי של העונה

זה היה באוויר, זה היה צפוי, אבל כעת זה רשמי: ג'ייסון טרי הוא השחקן השישי של העונה. הגארד הנהדר של דאלאס העמיד העונה 19.6 נקודות מהספסל, כשעלה רק ב-11 משחקים בחמישיה הפותחת. "המוכנות שלו לעלות מהספסל אומרת הכל. זה מי שהוא", אמר מאמנו, ריק קרלייל, "הוא רוצה לנצח, ורוצה להיות חלק ממשהו יותר גדול מעצמו".

חתן השמחה עצמו אמר אחרי הזכיה בתואר: "אני שחקן של אנרגיות, אינסטנט אופנס, אין לי זריקות חימום. אני קופץ לאש - זה הכישור המיוחד שלי". ממוצע הנקודות של טרי הוא הגבוה ביותר לשחקן שישי ב-18 השנים האחרונות. הגארד זכה ב-576 מ-605 נקודות אפשריות, כשהקדים את ג'יי אר סמית' מדנבר, ונייט רובינסון מהניקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully