וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את קרית שמונה

אחרי השער של פאנטני מנבדל במחזור הקודם, הפעם לא נשרק פנדל לחובת החיפאים בניצחון 1:2. הירוקים בפסגה, חרזי שבר את שיא ההופעות

אחרי שאיבדה בשבוע שעבר את המקום הראשון בטבלה, רצתה מכבי חיפה לחזור לפסגה לפחות ל-24 שעות, ולהעביר את הלחץ בחזרה לעברה של הפועל תל אביב לקראת הדרבי התל אביבי האחרון של העונה מחר (ראשון). אלישע לוי פתח פעם נוספת במערך של שני חלוצים, כשת'מבינקוסי פאנטני בהרכב, והחלוץ הדרום אפריקאי החזיר עם צמד ב-1:2 על עירוני קרית שמונה. האורחים יכולים להרגיש מקופחים, לאחר שבדקה האחרונה נגיעת יד של גוסטבו בוקולי לא זיכתה אותם בפנדל. בשבוע שעבר פאנטני כבש מנבדל, השבוע פנדל שלא נשרק לחובתה. לא רק הפועל תל אביב נהנית מהשופטים.

לפני המשחק קיבל השוער ניר דוידוביץ' מגן הוקרה מהנשיא יעקב שחר, לאחר שערך במחזור הקודם את הופעתו ה-300. ביציע נצפה ריימונדס ז'וטאוטאס, קשר הקבוצה בעבר, אשר הגיע כאורח כבוד וראה את חברו אלון חרזי, נכנס כמחליף בדקה ה-70 ושובר את שיא ההופעות בליגה הבכירה עם 520 משחקים.

אחרי 10 דקות מהוססות ורדומות של הירוקים, החלו שחקניו של אלישע לוי להיכנס אט אט למשחק. השער הראשון של פאנטני הגיע לאחר מצב נייח, ומכאן חיפה השתלטה על מרכז השדה והגיעה למספר מצבים נהדרים שלא הפכו לשערים. פאנטני המשיך להוות סכנה על שערו של דני עמוס, ובדקה ה-64 הבקיע שער שני, אחרי בישול מוצלח של ליאור רפאלוב המחליף.

מכאן לירוקים היו אפשרויות למכביר לשפר את הפרש השערים שלהם, אך ההחמצות עלו ביוקר ושער של ירו בלו הכניס את החיפאים ללחץ מיותר לקראת הסיום, שאלמלא מאיר לוי עוד היה עלול להסתיים בשיוויון דרמטי. בכל זאת, חיפה אספה את שלוש הנקודות וחזרה לראשות הטבלה. עכשיו יחזיקו שם אצבעות לצהובים מתל אביב.

מהלך המשחק

דקה 7: הגנה רדומה של חיפה איפשרה לאבידור לקבל כדור כשהוא חופשי ברחבה, אך החלוץ בעט החוצה.

דקה 19: גול! קולמה הוריד בראשו אחרי כדור קרן, ופאנטני המשיך אל הרשת. 0:1 לחיפה

דקה 22: פאנטני הקדים את בלמי קרית שמונה ונגח כדור שחלף סנטמיטרים מהקורה.

דקה 28: מסיללה העביר משמאל לפאנטני, שבעט כדור חזק שחלף מעל המשקוף.

דקה 36: אבידור תיעתע בהגנת חיפה ומסר לבלו, שבעט ממצב טוב לרשת החיצונית.

דקה 47: קטן השאיר לארבייטמן, שבבעיטת דרדל'ה אומנותית כמעט הכניע את עמוס.

דקה 52: צרפתי השתחרר מקולמה ומ-18 מטרים בעט החוצה.

דקה 64: גול! גולסה העביר לרפאלוב, וזה מסר ימינה לפאנטני החופשי שכבש בקלות. 0:2 לחיפה

דקה 76: גולסה נותר חופשי מול עמוס, אך בעט לידיו של השוער.

דקה 81: גול! אבידור הכניס כדור עומק לבלו, שהיה בנבדל קטן אך בעט כדור שפגע בקינן וחדר לרשת. 1:2

דקה 90: גוטיירס חילץ ברגע האחרון שער בטוח של גולסה, ולאחר חצי דקה מנע בגופו שלושער מפאנטני.

דקה 90+2: נגיעת יד של בוקולי ברחבה לא זיכתה את קרית שמונה בפנדל, ולאחר דקה בלו ראה כרטיס אדום.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל (אלון חרזי, 70), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (ליאור רפאלוב, 61), שלומי ארבייטמן (אייל גולסה, 56), ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך (עומר פרץ, 58), סלאח חסארמה, לואיס גוטיירס, יוסי ביטון, עמיר נוסבאום, פול קסאני (יובל שבתאי, 77), מיגל סבסקו (בני בן זקן, 46), גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו (הורחק, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully