וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: המחצית המוחצת של יונייטד

טוטנהאם הוליכה 0:2 במנצ'סטר, אך מחצית שנייה נפלאה של השדים האדומים הובילה ל-2:5 גדול. ליברפול ניצחה 1:3 בהאל, שער לתמיר כהן

ליברפול מסרבת להיכנע. האדומים פתחו את המחזור ה-34 בפרמיירליג עם ניצחון חוץ 1:3 על האל סיטי שהעביר את הלחץ למנצ'סטר יונייטד. זו הייתה בפיגור שני שערים במחצית מול טוטנהאם, אך הפכה זאת לניצחון 2:5 מוחץ במחצית שנייה נפלאה. יונייטד שומרת על יתרון שלוש הנקודות על פני ליברפול. גם צ'לסי, שיצאה ממאבק האליפות, עשתה את שלה עם 0:1 על ווסטהאם, שלושה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות בקאמפ נואו.

מהזווית הישראלית, המחזור היה שייך לתמיר כהן. קשר הנבחרת שיחק העונה רק שמונה דקות ליגה והערב (שבת), בהפועת הבכורה שלו העונה בהרכב, הוא כבש את השוויון וסידר לטרוטרס 1:1 ביתי עם אסטון וילה, שממשיכה בסדרת הכישלונות. עוד בתחתית, ווסט ברומיץ' עדיין נושמת לאחר 0:3 על סנדרלנד.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:5

מנצ'סטר יונייטד התאוששה מההדחה מהגביע עם ניצחון 0:2 על פורטסמות במחזור אמצע השבוע האחרון, וידעה שניצחון במשחק הזה יקרב אותה משמעותית אל התואר. אלא שטוטנהאם, התשיעית ערב המחזור, באה להילחם על המקום השביעי שעשוי להוביל לאירופה וגרמה לדקות של מבוכה בספסל של אלכס פרגוסון. ריאן גיגס נותר מחוץ לסגל ולא קיבל הזדמנות לערוך את הופעתו ה-800 במדי יונייטד, בעוד קרלוס טבס החל על הספסל. התרנגולים קיבלו בחזרה את הקפטן לדלי קינג, אך נאלצו לעלות ללא ג'רמיין דפו, שנעדר בשל מותו של אחיו למחצה.

בדקה ה-29 הפתיעה טוטנהאם את יושבי האולד טראפורד. הקרואטי ודראן קורלוקה הגביה מימין, ודארן בנט ניצל פספוס של נמניה וידיץ' וניסיון הרחקה כושל של ריו פרדיננד כדי לכבוש. שלוש דקות חלפו, אבל ההלם ביציעים רק התעצם, כשהפעם כדור מימין איפשר ללוקה מודריץ' להכניע את אדווין ואן דר סאר. שתי דקות לאחר מכן יונייטד כמעט חזרה, אך גומש הדף נהדר בעיטה של רפאל. הברזילאי מנע במחצית השנייה שער מדימיטאר ברבאטוב, אך בדקה ה-57 חילץ כדור בצורה נקייה, שרק בעולמו של השופט הווארד ווב מחייבת פנדל. כריסטיאנו רונאלדו דייק מהנקודה והחזיר את התקוות לאדומים.

מכאן לכולם כבר היה ברור לאיזה כיוון יילך המשחק, בעיקר נוכח הסטטיסטיקה שמצביעה על כך שהניצחון האחרון של טוטנהאם על יונייטד היה ב-2001. בדקה ה-67 וויין רוני השווה עבור המארחים והקפיץ את האיצטדיון לשמיים, ודקה לאחר מכן בישל החלוץ לרונאלדו את השני שלו במשחק. הטירוף נמשך בדקה ה-71, אז היה זה תורו של הפורטוגלי לבשל לרוני, שהשלים גם הוא צמד. ארבע דקות מעולם אחר עבור יונייטד, שהופכת פיגור ליתרון 2:4. את המילה האחרונה אמר דימיטאר ברבאטוב, עם שער בדקה ה-79. יונייטד שומרת על שלוש נקודות הפרש בפסגה לעומת ליברפול.

האל סיטי - ליברפול 3:1

בליברפול מסרבים להרים ידיים. אחרי ה-4:4 המדהים מול ארסנל, שפגע קשות בניסיונות להחזיר את האליפות לאנפילד לראשונה מאז 1990, האדומים היו מעדיפים קבוצה קצת יותר נוחה מהאל סיטי על מנת לחזור לנצח. למרות זאת, המארחת שנלחמת על חייה בליגה המשיכה להיראות רע ולא הקשתה יתר על המידה על רפא בניטז ושחקניו. המנג'ר הספרדי יכול להיות מרוצה משחקני ההגנה שלו, שלא גרמו הפעם למהומות ליד השער של פפה ריינה.

בדקה ה-45 ירה השתלט צ'אבי אלונסו על כדור חופשי שנהדף מהחומה והמשיך מהאוויר לרשת של בועז מיהיל. יוסי בניון פתח בהרכב והיה פעיל מאוד. בדקה ה-61 הוא החל במהלך שהסתיים עם שער נגיחה של דירק קויט מבישול של מרטין סקרטל. ג'ובאני דחק מקרוב את השער המצמק בדקה ה-73, אבל קויט חתם בדחיקה מקרוב דקה לסיום. קרייג פובן מהאל הורחק בדקה ה-59. בניון הוחלף בדקה ה-88 על ידי דניאל אגר.

ווסטהאם - צ'לסי 1:0

צ'לסי איבדה סיכוי ריאלי לזכות באליפות, אבל למרותשחוס הידינק חושב כנראה רק על חצי גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה באמצע השבוע, הקבוצה שלו השיגה שלוש נקודות חשובות בניסיון להתפוס את המקום השני. אשלי קול, מייקל אסיין ומיכאל באלאק נכנסו רק כמחליפים ואילו דידייה דרוגבה קיבל מנוחה, מה שלא עזר לפטישים להשיג נקודות במאבקם על הכרטיס לליגה האירופית.

לאחר מחצית מאופסת, פרץ פרנק למפארד משמאל בדקה ה-55 וכדור הרוחב שלו מצא את סלומון קאלו לדחוק מול השער החשוף. לווסטהאם הייתה הזדמנות גדולה להשוות, אבל פטר צ'ך עצר את הפנדל של מארק נובל בדקה ה-71.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שאר המשחקים

אברטון - מנצ'סטר סיטי 2:1

אברטון מעודדת מהעלייה לגמר הגביע האנגלי, אבל מאוכזבת מהפסד ביתי ראשון בשנת 2009. רוביניו כבש שער מבריק מזווית קשה בדקה ה-35 ובישל את השני לסטיבן איירלנד בדקה ה-54. דן גוסלינג רק צימק בתוספת הזמן.

בולטון - אסטון וילה 1:1

אשלי יאנג כבש ראשון לוילה בדקה ה-43, כשספק הגבהה שלו פגעה בקורה וחדרה פנימה. בדקה ה-60 הגיע הרגע הגדול של תמיר כהן. הקשר הישראלי, ששיחק העונה רק שמונה דקות, קיבל מסירה מאנדי אובריין לאחר ערבוביה ברחבה ודחק מקרוב את השוויון. כהן הוחלף בדקה ה-88.

ווסט ברומיץ' - סנדרלנד 0:3

המארחת עדיין בחיים לאחר ניצחון חשוב בקרב התחתית. יונאס אולסון (40), כריס בראנט (58) וחואן קרלוס מנסגז (88) כבשו לברומיץ'. טל בן חיים לא נכלל בסגל החתולים השחורים.

פולהאם - סטוק סיטי 0:1

הקוטג'רס ניצלו את הפסדה של ווסטהאם כדי לעלות למקום השישי. אריק נבלאנד כבש את שער הניצחון בדקה ה-29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully