וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הראש"לציות שמרו על הבית בחצי גמר הפלייאוף

האלופה הפועל ראשל"צ גברה במשחק דרמטי על אס"א ת"א 32:33, מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי ת"א 23:28. שתיהן עלו ל-0:1

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת הכדוריד נפתחו הערב עם ניצחונות של שתי הקבוצות מראשון לציון. מדובר על סדרות של הטוב משלושה משחקים, כאשר שתי המנצחות יתמודדו בהמשך על התואר.

הפועל ראשון לציון ניצחה במשחק דרמטי את אס"א תל אביב 32:33. האדומים פתחו את המשחק מצויין, אלא שאס"א חזרה לעצמה במחצית השניה וכמעט וגנבה ניצחון חוץ. בסופו של דבר היה זה אמיר לנגליב, שכבש את שער הניצחון לאדומים 10 שניות לסיום, וערן אברמוביץ' הספיק רק לצמק עם הבאזר. גיל יעקב כבש 9 שערים לראשל"צ, וג'ון אונשה הוסיף 7. ערן אברמוביץ' כבש 7 שערים לאס"א, מישה צ'אפ הוסיף 6.

מכבי ראשון לציון עלתה ליתרון 0:1 על מכבי תל אביב אחרי שניצחה אותה בבית 23:28. המקומיים פתחו מצויין ועלו ליתרון 0:7, אבל מכבי תל אביב הצליחה להיכנס למשחק ולהקשות על קבוצתו של גלעד מאור. בדקה ה-33 מכבי תל אביב צימקה את הפער ל-16:12, אבל ראשון הצליחה לשמור על היתרון שלה עד לסיום ואף להגדיל אותו עוד קצת. תום מטלון כבש 8 שערים לראשון לציון, גל אברהם הוסיף 6. אמי צ'וקואמיקה כבש 6 שערים למכבי תל אביב, רנן לנדסמן תרם עוד 4.

המשחק השני בסדרות חצי גמר הפלייאוף ייערכו בשישי הבא: מכבי 'מאוחדת' תל אביב תארח את מכבי ראשל"צ (אולם הדר יוסף, 16:00) ואס"א 'קסטרו' תל אביב תארח את הפועל ראשון לציון (אולם 'עלית', אוניברסיטת תל אביב, 17:00).

במקביל התקיימו הערב שני משחקים במסגרת המבחנים להישארות בליגת העל. עירוני פתח תקוה ניצחה את הפועל קרית אונו מהליגה השניה 19:29 ואילו הפועל רמת גן גברה על עירוני רחובות 23:29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully