וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אני חושב שהקבוצה שלי חגגה על המגרש"

מאמן ב"ש פחות התייחס לעובדה שקבוצתו עוד לא הבטיחה את העלייה, לאחר ה-3:3 נגד רמה"ש. ברקת: "אין עוד בעלים שזוכה לפרגון כזה"

רוני לבנה

צילום ועריכת וידאו: אמיל טבוסוב

הפועל באר שבע הייתה צריכה בסך הכול ניצחון על עירוני רמת שרון. התפאורה הייתה מוכנה, עם כ-11 אלף צופים אדומים, לחגיגות העלייה של האדומים מבירת הנגב. אבל הם לא חשבו אולי שעירוני רמת השרון תעשה להם צרות כל כך גדולות. הקבוצה מהשרון הובילה 1:3, אבל כשלה בסיום, כאשר באר שבע לחצה עליה והמשחק הסתיים בתיקו 3:3. בבאר שבע לא יכלו להתאפק והחלו בחגיגות ספונטניות.

גיא לוי: "כולם נהנו לפי מה שראיתי"

מאמן הפועל באר שבע גיא לוי אמר בסיום: "כולם נהנו לפי מה שראיתי. לפעמים עושים גם טעויות וזה חלק מהעניין אבל המשחק היה נהדר והקהל נהנה, אני מאוכזב מזה שלא ניצחנו אבל זה חלק מהעניין".

על הפיספוס של חגיגות העלייה: "אני חושב שהקבוצה שלי חגגה על המגרש, היו דברים פחות טובים וספגנו אבל יש לנו סבלנות. הקהל אולי בא כדי לחגוג סיום מסויים אבל זה המצב וצריך לקבל אותו - הכדורגל היה טוב. אני לא יודע על איזה קרנבל היה מדובר, לא צריך לחפש תירוצים וצריך לדעת להתמודד ולהיות מנוטרלים מהכל. זה לא קשור להיום, אבל אני שמח שבסופו של דבר מימשנו חלק מהפוטנציאל שלנו".

חלוץ הקבוצה אוהד קדוסי: "רצינו לגמור עם זה סופית, אבל הייתה פה חוויה בכל מקרה ובפעם הבאה נעשה את זה סופית. כנראה שרמת השרון זה הנאחס שלנו, אבל אני מקווה שבשנה הבאה לא נצטרך לשחק נגדם. הייתה חוויה נהדרת עם הקהל שלנו, וחבל שלא ניצחנו בשבילם".

"זה שחזרנו מפיגור כזה מראה אופי של קבוצה מוכשרת", אמר החלוץ חנן פדידה. "עבדנו קשה כדי לעשות את התוצאה הזאת, אבל יכלנו לעשות את המשחק יותר קל. החגיגות באמת השפיעו עלינו, אבל אני מאמין שנגמור עם זה בשבוע הבא".

זגורי: "הקהל לא יודע מי עולה ומי יורד"

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת: "אני חושבת שהתברכתי במשפחה, יש לנו קהל אוהדים מדהים שאני לא יודעת אם יש עוד בעלים שזוכה לכזה פרגון. אני מתנצלת שלא ניצחנו, אבל עדיין הפגנו אופי ונחישות, בעזרת השם במשחק הבא נוכל לעשות את זה באופן רשמי".

על מועמדים לעונה הבאה: "אנחנו מועדון מסודר ושהיה לנו משהו להגיד נגיד, כרגע אני לא מוכנה להתייחס לזה". לקראת השנה הבאה הוסיפה: "אני קודם כל חושבת שצריך שהקבוצה תהיה יציבה כדי לשרוד הרבה שנים ולא שנה אחת טובה ולקרוס. יש לנו עוד זמן כי לא הבטחנו את העלייה באופן רשמי. אנחנו נחגוג בהזדמנות הראשונה שתהיה, ואם זה יהיה בלוד זה יהיה לוד".

מאמן רמת השרון יהודה זגורי: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו מתחילת העונה, בשבועיים האחרונים אנחנו משחקים נגד קבוצות צמרת והקהל לא יודע מי עולה ומי יורד. החברה נתנו משחק הרואי, הגיע לנו לנצח אבל את התיקו הייתי קונה גם לפני המשחק. נוכל להישאר בליגה, ראיתם קבוצה שמבקיעה שלושה שערים בבאר שבע ויוצאת עם החמצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully