וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-אשדוד: לא מוותרים על החלום

בטדי עדיין מפנטזים על האליפות, אבל ליו"ר קורנפיין קשה לדבר על השתתפות באירופה. למ.ס אשדוד אין מה להפסיד, וזה מה שמסוכן

לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא בגביע והעלייה לחצי הגמר, בבית"ר ירושלים מנסים לשמור גם על חלום האליפות בחיים. הקבוצה תארח באצטדיון טדי את מ.ס. אשדוד (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1) במטרה לנצח ובתקווה שאבי נמני יזכור את תקופתו במועדון ויעזור להם על ידי ניצחון בדרבי. אתמול (חמישי) ערכו שחקני ההרכב הראשון אימון שחרור בלבד, אך בבוקר יום שישי קיימה הקבוצה אימון מלא כולל אסיפת וידאו בה הקרין מאמן הקבוצה ראובן עטר מבחר ממשחקיה של אשדוד. "כריסטיאן גונזאלס ייעדר בעקבות האדום בגביע ואנחנו חייבים לנצל את זה", ביקש עטר משחקניו.

עטר צפוי להמשיך לתת קרדיט להרכב שניצח את הפועל כפר סבא, פרט לדוד אמסלם שיחזור לספסל כשאלירן דנין שחוזר מהרחקה יפתח כמגן שמאלי. בצוות המקצועי היו מרוצים מיכולתו של אמסלם ושקלו להמשיך איתו, אך כושרו הגופני יקשה עליו לשחק בשני משחקים שלמים תוך שלושה ימים. גם דריו פרננדז בספק למשחק. הקשר הארגנטינאי סובל ממים בברך ולא התאמן ביום שישי. עם זאת, בבית"ר מאמינים כי יהיה כשיר. מי שיכול היה להחליפו, ברק משה, לא יהיה בסגל בכל מקרה עקב המשחק החשוב של קבוצת הנוער נגד טוברוק בו הוא אמור לפתוח. גם עמית בן שושן לא התאמן, אך צפוי להיות כשיר. טוטו תמוז עשוי להחליפו אם לא ירגיש כשיר לחלוטין.

בית"ר ניצחה העונה פעמיים את מ.ס. אשדוד, 1:2 בסיבוב הראשון מצמד של ברק יצחקי, ו-2:3 בסיבוב השני משערים של יצחקי, בן שושן וכריסטיאן אלברז. בשני המפגשים הקודמים היה זה אריאל הרוש שפתח בשער הדאבליסטית וגילה יכולת מרשימה, כשבסיבוב השני הצטיין והציל פנדל מרגלי דוד רביבו.

יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין התראיין הבוקר לרדיו ירושלים והתייחס לעתידה המעורפל של הקבוצה. "אני לא חושב שזה מוסרי שמועדון שחתום על חוזים יגיע לבית משפט. אם נגיע למצב של אין ברירה ולהקים קבוצה עם תקציב המבוסס על הכנסות המועדון בלבד, אז נצטרך להתמודד עם זה למרות שלנו ולקהל של בית"ר יהיה קשה עם זה". עם זאת, גורמים בבית"ר מעריכים כי נכון לעכשיו לבית"ר לא תהיה ברירה אחרת אלא להגיע לבית משפט ולהימסר לידיו של כונס נכסים או מפרק. קורנפיין גם התייחס לפרסום בוואלה! ספורט לפיו לא תעמוד הקבוצה בדרישות הסף להשתתפות באירופה בעונה הבאה ואמר: "יש להם דרישות קשות. יהיה לבית"ר ירושלים קשה מאוד לעמוד בדרישות הללו בפרק זמן שהוקצב לנו".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין (דוד אמסלם), שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמוליק קוזוקין, דריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (טוטו תמוז), ברק יצחקי.

אשדוד באה להילחם על הכבוד

אחרי ההדחה הכואבת מול הכח רמת גן בגביע תגיע מ.ס אשדוד לטדי כדי לנסות ולחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. באשדוד למעשה סיימו את העונה וכל מה שנותר להם הוא להילחם על כבודם, למרות שידוע להם שהמגרש בטדי הוא לא האידיאלי להוציא בו נקודות.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס, שהורחק במשחק הגביע מול הכח, מי שצפוי למלא את מקומו הוא מתן אוחיון או לובומיר קוביצה, שיוסט מהקישור האחורי למרכז ההגנה. אשדוד תחסר גם את החלוץ עידן שריקי, ששבר את ידו במשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת שעברה ולמעשה סיים את העונה. עידן שדה צפוי לפתוח במקומו לצידו של דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', ליאור ראובן, לובומיר קוביצה, שי מימון, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שדה, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully