וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה: מדליית זהב לשחר צוברי בהייר

הגולש הישראלי השלים זכייה במקום הראשון בתחרות היקרתית שבצרפת, לאחר שסיים שביעי את שיוט המדליות. לירון מחלב במקום ה-26

הישג מצוין לשחר צוברי. הגולש הישראלי, מדליסט הארד מאולימפיאדת בייג'ינג, השלים היום (שישי) זכייה במדליית הזהב בתחרות שבוע הייר היוקרתית בצרפת במסגרת סבב גביע העולם.

צוברי, שמתחרה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, סיים את עשרת השיוטים עם 27 נקודות שליליות, כשחמישה מתוכם הוא סיים במקום הראשון. במקום השני הגיע ג'וליאן בונטמפ הצרפתי, שהשיג 28 נקודות שליליות.

היום נערך שיוט המדליות, אותו סיים הישראלי במקום השביעי, אך גם זה הספיק לו כדי להשלים את המשימה. ניק דמפסי, שנאבק עם צוברי על המדליה גם בבייג'ינג, סיים במקום השלישי ולקח את מדליית הארד.

לירן מחלב הישראלי סיים את התחרות במקום ה-26, עם 102 נקודות שליליות, נמרוד משיח הגיע למקום ה-27 עם 105 נקודות שליליות. עומרי חצור סיים במקום ה-56.

מעיין דוידוביץ', שפתחה מצויין את תחרות הניל פרייד לנשים, סיימה בסופו של דבר במקום השמיני הכללי אחרי שדורגה עשירית בשיוט המדליות. דוידוביץ' צברה 73 נקודות שליליות, כאשר המנצחת הסינית פיינה צ'ן השיגה 39 נקודות בלבד.

במפרשיות מדגם 470 לנשים, גיל כהן ודנה ממרייב סיימו במקום העשירי אחרי שדורגו תשיעיות בשיוט המדליות. גידי קליגר ואודי גל סיימו את חלקם בתחרות עוד אתמול, אחרי שדורגו במקום ה-17.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully