וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לראשונה, מכבי תל אביב לא שלחה נציגים לחמישיית העונה

השנה הקשה מתבטאת הלכה למעשה בכך שלצהובים לא תהיה נציגות באחת משתי חמישיות השנה. רוב הנציגים מהקבוצות שהעפילו לפיינל-פור

לראשונה, מאז שהנהלת היורוליג החלה לבחור את חמישיית העונה במפעל, לא מעמידה השנה מכבי תל אביב מועמדים לבחירה לאחת משתי החמישיות הראשונות. הנהלת המפעל פרסמה היום (שישי) את שמות עשרת המועמדים להיבחר בחמישיית העונה של היורוליג. בחירתם של השחקנים נעשתה על ידי אלפי אוהדים ממדינות להן יש קבוצות ביורוליג וכן על ידי אנשי תקשורת. עצם העובדה שלצהובים אין נציגות כלל מעידה על השנה הקשה שחווה הקבוצה העונה.

רוב הנציגים מגיעים מארבע הקבוצות שהתברגו והעפילו לפיינל-פור, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה וברצלונה. שלוש הראשונות שלחו שני נציגים כל אחת, כאשר לבארסה נציג אחד. שלושה מועמדים נוספים הגיעו מקבוצות שלא העפילו לפיינל-פור. החמישיות שייבחרו וכן ה-MVP של היורוליג כולם יוכרזו בטקס שייערך ביום שבת, 2 במאי, במהלך סוף שבוע בו יתקיים הפיינל-פור.

המועמדים לחמישיית העונה:
פוינט גארד: טרל מקינטייר (סיינה), תיאו פפלוקאס (אולימפיאקוס). סמול פורוורד: איגור ראקוצ'ביץ' (טאו ויטוריה), חואן קרלוס נבארו (ברצלונה), ואסיליס ספאנוליס (פנאתינייקוס), רמונאס שישקאוסקאס, (צסק"א מוסקבה). פאוור פורוורד וסנטרים: ניקולה פקוביץ' (פנאתינייקוס), טיאגו ספליטר (טאו ויטוריה), יואניס בורוסיס (אולימפיאקוס), ארזם לורבק (צסק"א מוסקבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully