וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "זה קורה לכולם"

פיל ג'קסון ניסה להסביר את יום הקליעה הנוראי של קובי בריאנט (5 מ-24 מהשדה): "פשוט לא התחבר לו". סקרמנטו פיטרה את קני נאט

מצד אחד, יוטה יכולה להרגיש מסופקת אחרי הניצחון הלילה (שישי) על הלייקרס ומהעובדה שהיא צימקה את הסדרה ל-2:1. מנגד, ספק גדול אם הג'אז יצליחו לגרום לקובי בריאנט לתפוס עוד יום קליעה נוראי שכזה. קובי התקשה לאורך כל הלילה, פגע רק ב-5 מ-24 מהשדה והחטיא עם הבאזר שלשה די נואשת שיכלה לנצח את המשחק.

"פשוט לא קלעתי טוב הלילה", הסביר קובי, "הם שינו עליי הגנות כל הזמן, ואני לא ניצלתי את זה. זה היה שילוב של שני הגורמים האלה".

קרלוס בוזר היה גיבור המשחק עם 23 נקודות ו-22 ריבאונדים, אבל מי שקלע את סל הניצחון היה דרון וויליאמס, שהתקשה גם הוא ברוב המשחק, והשחיל רק את סל השדה השלישי שלו (13 נקודות בסך הכל) בזריקת הניצחון. "רציתי לכפר על זה עם הזריקה האחרונה", סיפר וויליאמס, "היה הצגנו את סגנון המשחק האמיתי שלנו, עם הגנה חזקה ולוחצת. אני חושב שההגנה שלנו היום הייתה מצוינת".

פיל ג'קסון יודע גם הוא מה הביא להפסד. "הדברים פשוט לא התחברו הלילה לקובי, אבל זה קורה לכולם", אמר מאמן הלייקרס, "אבל ברגעי האמת הוא עשה כמה מהלכים ששמרו אותנו במשחק". ג'קסון גם החמיא לספסל של יוטה (בעיקר קורבר, הרפרינג ומילסאפ): "השחקנים שעלו מהספסל שלהם פגעו בנו קשות".

בוסטון מתאוששת

אחרי שני משחקים די מנומנמים מצדו, הלילה פול פירס הוכיח שהוא עדיין בעניינים. כבר ברבע הראשון לקח פירס את העניינים לידיים, קלע 13 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה ב-12 הדקות הראשונות, ומשם הסלטיקס כבר שייטו לניצחון חוץ בשיקגו והחזירו לעצמם את יתרון הביתיות.

"אנחנו יודעים איזה קבוצה אנחנו", אמר קפטן האלופה, שראה את קבוצתו מתפקדת היטב משני צדי המגרש ומסיימת עם 16 חטיפות, "הדרך שבה שיחקנו הלילה זו הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק כל הזמן". פירס הסביר את השינוי ביכולת שלו: "במשחקים 1 ו-2 לא הייתי החלטי מספיק, אבל עכשיו אני מתחיל להתרגל לדרך שבה הם שומרים עליי".

דרק רוז, מנגד, שפתח את הסדרה עם התפוצצות של 36 נקודות, שוב קיבל בראש מרג'ון רונדו, והסתפק ב-9 נקודות וב-7 איבודים. "נקווה שהמשחק הזה ילמד אותנו איך אנחנו צריכים לעבוד", אמר רוקי השנה.

סקרמנטו פיטרה את נאט

סקרמנטו קינגס, שסיימה את העונה במאזן 65:17, פיטרה את מאמנה קני נאט ואת ארבעת עוזריו, שבוע אחרי שהמועדון סיים את העונה עם המאזן הכי גרוע בליגה.

הקינגס, שעד לא מזמן היוו מודל ליציבות עם שמונה העפלות רצופות לפלייאוף, יחפשו אחר המאמן הרביעי לקבוצה מאז שריק אדלמן פוטר ב-2006.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully