וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: סדרות חצי הגמר נפתחות

מכבי ראשל"צ מתחילה במסע לכיבוש התואר נגד מכבי ת"א, האלופה, הפועל ראשל"צ, תארח את אס"א. מערכת סטטיסטיקה חדשה תופעל

האם שוב אנו צפויים לראות את מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון בגמר הפלייאוף של ליגת העל? מחר (שישי) יחלו סדרות חצי הגמר, כאשר מכבי, שסיימה ראשונה את הליגה, תארח את מכבי תל אביב, שסיימה רביעית (אולם בית מכבי, 17:30). הפועל ראשון לציון, שסיימה שנייה, תארח למשחק הראשון את אס"א תל אביב (אולם רוזנשטיין, 18:15, שידור ישיר בספורט 5).

שחקניו של גלעד מאור הפסידו העונה רק בשני משחקים, אחד מהם לצהובים במחזור האחד לפני אחרון בבית העליון (21:24). האלופה, שספגה ארבעה הפסדים, נכנעה בסיבוב הראשון לאס"א תל אביב (26:22), אך בשני המשחקים האחרים היא דאגה לנצח.

בנוסף, מחר יתקיימו גם משחקי המבחן לליגת העל, כאשר עירוני פתח תקוה, שסיימה במקום הרביעי בבית התחתון, תארח למשחק הראשון את הפועל קרית אונו, שסיימה שלישית בליגה הלאומית (האולם העירוני, 16:00). הפועל רמת גן, שסיימה במקום האחד לפני אחרון בבית התחתון, תארח את מכבי עירוני רחובות (האולם העירוני, 16:00).

בתוך כך, באיגוד הודיעו הערב כי החל ממחר ילוו את משחקי הפלייאוף מערכת סטטיסטיקה, שאמורה לתת שירות לגולשי האינטרנט גם במהלך העונה הבאה. באתר האיגוד (הכתובת: www.handballisr.co.il) ניתן יהיה להתעדכן בזמן אמת בתוצאות משני משחקי חצי הגמר וכן לקבל שני טפסי סטטיסטיקה מלאים: נתונים קבוצתיים ונתוני זריקות לשער. המשתמש יוכל לנווט בין המשחקים כראות עיניו ובצורה קלה ופשוטה. בנוסף, יופעל באתר צ'אט, שיאפשר לגולשים להחליף חוויות מהמשחקים.

שני אלמנטים חדשניים אשר יופעלו באתר בעתיד, לראשונה בארץ, הם אזור ההדמיה התלת ממדית ואזור הוידאו. באזור הוידיאו יוכלו הגולשים לצפות ברגעי השיא מהמשחק, דקות ספורות לאחר שהתרחשו במגרש. באזור ההדמיה התלת ממדית יראו הגולשים את הזריקות לשער ויוכלו לסובב את המגרש כך שתתקבל זווית הראיה של הזורק, השוער או כל זווית ראיה אחרת. אתר הסטטיסטיקה, המופעל אף הוא ע"י חברת "שגב-מערכות", בנוי כולו בטכנולוגיית Silverlight המתקדמת של מייקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully