וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפדוריה בגמר הגביע האיטלקי

0:1 קטן של אינטר לא הספיק למחוק את הניצחון הגדול של סמפ בחצי הגמר הראשון (0:3). שאריות קוקאין נמצאו בדמו של קארוציירי מפאלרמו

אחרי שלאציו עשתה את העבודה והשלימה ניצחון כפול על יובנטוס כדי להבטיח את מקומה בגמר הגביע האיטלקי, רצתה סמפדוריה להצטרף אליה הערב (חמישי) כשיצאה למשחק בסן סירו מול אינטר עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון שנערך בחודש שעבר. שער של זלאטן איברהימוביץ' סידר לאינטר 0:1, אך יותר מזה היא לא הצליחה לעשות. סמפדוריה מעפילה לגמר ראשון מאז 1993/94, ותוכל להניף את הגביע בפעם החמישית בתולדותיה אם תנצח בגמר את לאציו.

אינטר הגיעה למשחק לאחר התיקו 1:1 בטורינו מול יובנטוס, תוצאה שהותירה אותה עם עשר נקודות יתרון בפסגה ובדרך לתואר אליפות רביעי ברציפות. על הגביע הנראזורי נאלצו לוותר הערב. ז'וזה מוריניו עלה עם שלישייה התקפית הכוללת את זלאטן איברהימוביץ', חוליו קרוז ומריו באלוטלי, והשבדי המצוין היה זה שכבש שער יתרון נפלא בדקה ה-28 והגביר את התקוות בלבבות האוהדים המקומיים. בהמשך שלח זלאטן כדור מתוחכם למשקוף, חילץ הצלה גדולה מלוקה קסטלאצי בשערה של סמפ, אבל בעיקר נותר מתוסכל מהתוצאה הסופית.

קארוציירי נכשל בבדיקת סמים

מוריס קארוציירי, בלמה של פאלרמו, נכשל בבדיקת סמים, כך על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית. הוועד האולימפי באיטליה, אשר עורך בדיקות אקראיות לשחקנים במהלך משחקי הליגה האיטלקית, בחר בקארוציירי בן ה-28 במשחק בו ניצחה פאלרמו את טורינו 0:1 ב-5 באפריל, ובדמו של השחקן נתגלו שאריות קוקאין.

בוועדה מחכים לבדיקות נוספות כדי לקבוע בוודאות בנושא, אך קארוציירי כבר הושעה מפעילות וצפוי לספוג עונש הרחקה כבד, הנע בין שנה לשנה וחצי. עבור הבלם כל העניין מגיע בתזמון רע במיוחד, כשהוא מצוי בעונה נהדרת מבחינה מקצועיות וקבוצות צמרת כמו מילאן ורומא גילו בו עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully