וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל מתאוששת, מאיורקה ואספניול מזנקות

הצוללת הצהובה עשתה מהפך ב-1:2 על רקראטיבו. מאיורקה ואוואט גברו 0:2 על ויאדוליד. סנטאנדר השפילה את את' מדריד 1:5, חיחון-אספניול 3:0

המחזור ה-32 בספרד, שנפתח כבר ביום שלישי עם ניצחונה הדרמטי של ריאל מדריד על חטאפה ונמשך ביום רביעי, ננעל ביום חמישי. ארבעה משחקים נערכו הערב, כאשר במוקד עמד המפגש בין ראסינג סנטאנדר, שאירחה וקרעה את אתלטיקו מדריד בתוצאה המשפילה 1:5. מאיורקה המשיכה בקו החיובי שלה, והשיגה ניצחון בית מצוין 0:2 על ויאדוליד, דודו אוואט שמר על שער נקי.

עוד לפני כן נערכו שני משחקים. ויאריאל פגשה בביתה את רקראטיבו הואלבה והשיגה ניצחון לאחר מהפך 1:2. ספורטינג חיחון אירחה באצטדיונה את אספניול וחטפה מפלה לא נעימה בדמות תבוסה 3:0.

ויאריאל - רקראטיבו הואלבה 1:2

הצוללת הצהובה הגיעה למשחק באל מדריגל לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ועם נקודה אחת בלבד, מה שדרדר אותה למקום השביעי בטבלה. הקבוצה של מנואל פלגריני הודחה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי ארסנל, וכפי שזה נראה כעת היא תצטרך להיאבק חזק מאוד כדי להשתתף בשנה הבאה שוב בצ'מפיונס.

חאבייר קאמונס הדהים את המדריגל כבר בדקה הראשונה, שש דקות לפני ההפסקה יוסבה יורנטה איזן. בדקה ה-67 קאני עשה מהפך והביא בסופו של דבר לצהובים שלוש נקודות יקרות מפז ששומרות אותם במרחק סביר מהמקום הרביעי, רק שלוש נקודות.

ספורטינג חיחון - אספניול 3:0

קרב תחתית על שש נקודות הפגיש את האסטורים והקטלאנים, שנמצאים בכושר מצוין והשיגו ניצחון נהדר על יריבתם. ננה העלה את הכחולים-לבנים ליתרון אחרי 25 דקות. רומן מרטינז (73) וחוזה קויחון (75) הוסיפו. דויד באראל מחיחון הורחק בדקה ה-77. אספניול משיגה נקודה עשירית מתוך 12 האחרונות והיא מצליחה כמעט לברוח לגמרי מהתחתית. לאחר שבועות רבים במקום האחרון, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו עולה למקום ה-18, כשהיא עוקפת את רקראטיבו, רק נקודה פחות מחיחון, שמעל הקו האדום עדיין.

ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד 1:5

הקולצ'ונרוס יצאו למחוז קנטרבריה בניסיון להשיג עוד נקודות שיקרבו אותם למקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. כבר אחרי תשע דקות הם נקלעו לפיגור משער של כריסטיאן פרננדז, כשש דקות לאחר מכן הבלם הארגנטינאי אזקייל גאראי כבש את השני לזכות המקומיים. בדקה ה-37 מוחמד צ'יטה הבקיע את השלישי. בדקה ה-62 צימק דייגו פורלאן בפנדל עם שער מספר 22 שלו בליגה. שלוש דקות בלבד חלפו ופדרו מוניטיז סגר את הסיפור עם שער רביעי לזכותה של סנטאנדר. שלוש דקות לסיום ניקולה זיגיץ' הגדיל את ההשפלה של אתלטי. אחרי שני ניצחונות, הקבוצה של אבל רסינו נוחלת מפלה לא נעימה. סנטאנדר מצידה משיגה ניצחון חשוב מאוד שמרחיק אותה מהקו האדום עד כדי שבע נקודות.

מאיורקה - ויאדוליד 0:2

דודו אוואט פתח בשערה של הקבוצה מהאי, שאירחה את החבורה של חוזה מנדיליבאר. בדקה ה-54 נכנס אלחסן קייטה כמחליף בשורות מאיורקה והיה גיבור המשחק, כאשר כבש צמד בדקות 65 ו-82. מאיורקה ממשיכה במנסותה המצוינת מהתחתית. מאז ההפסד לאוסאסונה במחזור ה-21, שדרדר את מאיורקה למקום הלפני אחרון, ספגה הקבוצה ב-11 משחקיה הבאים רק הפסד אחד, לעומת שישה ניצחונות. כעת היא רחוקה שבע נקודות מהקבוצה שמתחת לקו האדום, אספניול. ויאדוליד נשארת במקום התשיעי עם 40 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully