וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפלייאוף והליגה זה אותו דבר לנתניה

שחקניו של אריק אלפסי דרסו את טבעון 80:103, עלו ל-0:1 בסדרה והתקרבו לחצי הגמר. אשדוד ניצחה את לב השרון, גם עפולה ניצחה

מה שעבד בליגה הרגילה, עובד לאליצור מכבי נתניה היטב גם בפלייאוף. הקבוצה של אריק אלפסי, שהפסידה העונה רק פעם אחת, צלחה את המשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל טבעון ועלתה ל-0:1 כשהיא זקוקה לניצחון אחד נוסף כדי להבטיח את המקום בחצי הגמר.

נתניה ניצחה 80:103 את היריבה, שסיימה את העונה הרגילה במקום השמיני וביום ראשון הקרוב היא יכולה לסגור את הסיפור אם תשיג ניצחון נוסף. טוני ווישאם היה כהרגלו מעל כולם והמשיך עם הממוצעים המצוינים שלו גם הערב (חמישי) כשקלע 35 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים. אלירן גואטה (18 נקודות) ותומר חולי (15) היו לו לעזר רב ואל המחצית הם ירדו ביתרון 39:57, יתרון שנשמר כאמור עד הסיום.

גם מכבי אשדוד עשתה צעד חשוב לעבר חצי הגמר. הקבוצה, שסיימה את העונה הרגילה שנייה, ניצחה במשחק צמוד ומותח את היריבה שסיימה שביעית, הפועל לב השרון 73:86 וכעת תנסה להשלים את הסיפור במשחק השני ביום ראשון. בכך משלימה אשדוד ניצחון שלישי העונה על לב השרון. דורי אסף (21 נקודות) ויריב רוקני (18) הצטיינו בשורות המנצחים, אדריאן אוטר מלב השרון הוביל את קלעי לב השרון עם 24 נקודות, כשעוד ארבעה שחקנים מקבוצתו סיימו בדאבל פיגר.

במשחק הצמוד ביותר מבין הסדרות שמרה הפועל עפולה את יתרון הביתיות לאחר שניצחה את עירוני נס ציונה 97:101. 23 נקודות של נועם מטלון ועוד 20 של אורי כהן מינץ סידרו 0:1 לקבוצה מעפולה, שהבטיחה את הניצחון רק בחצי הדקה האחרונה. עדי פרג קלע שתי נקודות חשובות ואילן נניקשוילי השלים אותו עם נקודות מהקו שתי שניות לסיום, שסגרו את הסיפור. טל דן מנס ציונה קלע 23 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים.

מכבי הוד השרון לא התחשבה בכוונות של הפועל נצרת עילית לעלות השנה ליגה, אחרי שבשנה שעברה הם איבדו את האפשרות הזו נגד גבעת שמואל. הוד השרון הביסה את יריבתה, שסיימה עם אותו מספר נקודות כמוה, 69:95 אחרי שסגרה את הסיפור מהר מאוד במהלך המחצית השנייה. אייל אנגל (22 נקודות) ואסף ליפשיץ (18) הרבו למנצחים, סטנלי ברנדי (21) הצטיין אצל המפסידים.

בפלייאוף התחתון: הפועל יקנעם/מגידו הביסה את בית"ר בנימינה, שכבר ירדה לליגה הארצית, 80:99 (אי ג'יי דרייטון הצטיין עם 27 נקודות), הפועל בארי ניצחה בחוץ את אליצור יבנה 97:104 (עמית סלע בלט ביבנה עם 28 נקודות, סדריק ג'קסון קלע 23 לבארי) ואליצור רמלה ניצחה בחוץ את אליצור כוכב יאיר 60:84 (דיימון פטרסון קלע 21 נקודות לרמלה, זכריה פוצ'טל קלע 13 לכוכב יאיר).

במצב העניינים בבית התחתון, בארי, המדורגת במקום האחד לפני אחרון רחוקה עדיין שתי נקודות מיבנה שמעליה במקום הרביעי. כוכב יאיר קרובה להבטיח עוד עונה בליגה הלאומית ומוליכה את הבית עם 40 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully