וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הפסידה 1:0 לשאלקה וירדה למקום השלישי

חליל אלטינטופ ושאלקה ניצחו 0:1 את באיירן, שמתרחקת מהתואר ומחליפה מקומות עם הרטה. שטוטגרט ניצחה ועברה את המבורג

הבונדסליגה ממשיכה לספק מתח ודרמה בכל מחזור, וגם במחזור ה-29 נראה שהכל יכול לקרות. באיירן מינכן, שבנתה על קיזוז הפער מוולפסבורג, לא הצליחה לנצח באליאנץ ארינה את שאלקה וספגה הפסד כואב 1:0 שעשוי לאפשר לזאבים של פליקס מגאת' לברוח מחר (ראשון) ולהגדיל את הפער בצמרת לחמש נקודות.

בשל ההפסד של הבווארים, באיירן מידרדרת למקום השלישי ומאפשרת להרטה ברלין לחלוף על פניה. הקבוצה מהבירה פתחה את המחזור עם ניצחון 0:1 על הופנהיים, שממשיך להשאיר את הקבוצה הקטנה מתוסכלת ובעיקר מחדש את הפנטזיות של שחקניו של לוסיאן פאברה על התואר. גם המבורג פספסה הזדמנות להתקדם בטבלה לאחר שהפסידה במשחק החוץ לבורוסיה דורטמונד 2:0 ולכן היא מידרדרת למקום החמישי. מי שעולה במקומה למקום הרביעי היא שטוטגרט, שממשיכה לנצח, הפעם 0:2 את פרנקפורט.

מחר תקבל וולפסבורג הזדמנות לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בעונה אחת (שיאה של בורוסיה מנשנגלאדבך מ-1986/87, אז ניצחה 10 משחקים ברציפות) כשתתמודד מול קוטבוס.

באיירן מינכן - שאלקה 1:0

הקבוצה של יורגן קלינסמן ביקשה לנצל את המשחק הביתי מול שאלקה כדי לעלות בפעם הראשונה העונה למקום הראשון, אך זה לא קרה כשהבווארים נכשלו בבית מול היריבה מגלזנקירשן, שמשלימה ארבעה משחקים עם ניצחון מאז פוטר המאמן פרד רוטן והוחלף על ידי שלושת שחקני העבר, מייק בוסקנס, יורי מולדר ואוליבר רק.

בבאיירן חשבו שהם כבר עלו על דרך המלך אחרי שני הניצחונות בשני המחזורים האחרונים על פרנקפורט וארמיניה בילפלד, אבל שאלקה נתנה איתות נוסף שהיא בונה על מקום באירופה בעונה הבאה, במיוחד לאחר ה-0:4 המשכנע בשבוע שעבר על קוטבוס. חליל אלטינטופ התרומם לכדור קרן בדקה ה-21 לאחר הגבהה של כריסטיאן פאנדר והשאיר את באיירן המומה.

למרות שבאיירן הרבתה לתקוף את שערה של שאלקה, שום דבר ממשי לא יצא מזה, וגם הרחקה של ג'רמיין ג'ונס (דקה 71) לא עזרה הרבה, במיוחד כשפרנק ריברי איזן מבחינה מספרית חמש דקות לאחר מכן והשאיר את באיירן גם כן בעשרה שחקנים.

דורטמונד - המבורג 0:2

ומי שלא ידעה לנצל את איבוד הנקודות של באיירן היא המבורג, שאיפשרה לקבוצה מחבל הרוהר לקלקל לה במאבקי הצמרת. אחרי שהמבורג הודחה ביום רביעי מחצי גמר הגביע, ורגע לפני חצי גמר אופ"א, הקבוצה התרחקה מהמאבק על האליפות. בדקה ה-33 דורטמונד הראתה שהיא באה לעבודה כשסבסטיאן קהל קיבל מסירה חכמה מנורי סאהין וכבש מקרוב את שער היתרון. בדקה ה-90 אלכסנדר פריי השוויצרי סגר את הסיפור עם שער נוסף, שמשלים ארבעה ניצחונות רצופים ומקרב את קבוצתו לאירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הופנהיים - הרטה ברלין 1:0

ימי התהילה של הופנהיים הקטנה חלפו להם, ופתאום היא קבוצת מרכז טבלה שמעדיפה לא להעפיל לאירופה. גם הפעם היא לא הצליחה להיחלץ מרצף של עשרה משחקים ללא ניצחון, והזוכה המאושרת מההפקר הייתה הרטה ברלין, שניצחה 0:1 ועלתה למקום השני. פטריק הברט כבש את שער הניצחון להרטה ברלין בדקה ה-41.

שטוטגרט - פרנקפורט 0:2

אחרי ה-0:3 של השוואבים בשבוע שעבר, הגיעה השבוע עוד תצוגה משכנעת. השלושער של מריו גומז לפני שבוע קירב את שטוטגרט אל מקום בצמרת וגם כעת הם צועדים צעד נוסף לעבר המקום הרביעי. למרות פער שלוש הנקודות מוולפסבורג, בשטוטגרט לא עוצרים. בדקה ה-33 מסירת רוחב של לודוביק מנין מצאה את קאקאו, שנגח מהרחבה פנימה, ושלוש דקות בתוך המחצית השנייה גומז כבש את השני של קבוצתו לאחר מסירה של מרטין לאניג.

משחקים נוספים בשבת:

ורדר ברמן - בוכום 2:3

לברמן: הוגו אלמיידה 54, נאלדו 70, דייגו 79
לבוכום: סטניסלאב שסטק 16, 44

לברקוזן - קרלסרוהה 1:0

לקרלסרוהה: סבסטיאן לנגקאמפ 72

האנובר - קלן 1:2

להאנובר: לאון אנדראסן 19, 32
לקלן: מיליביה נובקוביץ' 47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully