וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו שנדאל צריך טובות

נלבנדיאן ניצח את אלמגרו בברצלונה, אך הודיע על פרישה מהטורניר בגלל פציעה, שסידרה לספרדי, שניצח את רוחוס, את המקום בחצי הגמר

אחרי שנעצר בשמינית הגמר בטורניר מונטה קרלו, דוד נלבנדיאן העפיל היום (חמישי) לרבע הגמר בטורניר ברצלונה, ספרד (פרסים בסך 1.995 מיליון יורו) לאחר ניצחון על ניקולאס אלמגרו 3:6, 4:6. הארגנטינאי, המדורג 15 בעולם, שבר ארבע פעמים את יריבו הספרדי, אך בסיום משחקו נבדק על ידי רופא הטורניר שהודיע כי הארגנטינאי לא יוכל לשחק בחצי הגמר בשל פציעה בירך. נלבנדיאן פרש והעלה אוטומטית את יריבו ברבע הגמר, רפאל נדאל, לשלב הבא.

הספרדי לא עבד ממש קשה בשמינית הגמר וניצח ללא קושי את כריסטוף רוחוס הבלגי 2:6, 0:6. אחרי שאתמול היה זה פרדריקו ג'יל, שהובס על ידי נדאל, הפעם יריבו של נדאל זכה רק בשני משחקונים והשלים את ההפסד תוך 55 דקות. נדאל שבר חמש פעמים את הבלגי, המדורג 61 בעולם. פרננדו ורדאסקו (7 בעולם) נלחם כמעט שעתיים וחצי נגד תומאס ברדיך, ניצח 5:7 במערכה הראשונה, הפסידה 7:5 בשנייה וניצחון 4:6 בשלישית סידר לו את המקום ברבע הגמר.

גם דויד פרר השיג את הכרטיס לארבע האחרונים בטורניר, אך הוא נאלץ לעבוד מעט יותר קשה נגד פוטיטו סטראסה וניצח אותו 6:4, 5:7, 2:6. גם פרר נעצר במונטה קרלו בשמינית הגמר לאחר שהובס על ידי פרננדו ורדאסקו, אך הפעם הוא התגבר על יריבו האיטלקי, ששלח אתמול את רובין סודרלינג הביתה. ניקולאי דוידנקו פגש את פליסיאנו לופז, ניצח את המערכה הראשונה בשובר שוויון, הפסיד את השנייה 6:3, אך הנחישות שלו הביאה לו את הניצחון עם 4:6 במערכה המכרעת.

משחקיהם של טומי רוברדו וראדק סטפאנק, שעלו לרבע הגמר, נגררו גם הם לשלוש מערכות. הספרדי הפסיד 6:4 לאיגור אנדרייב במערכה הראשונה, אך ניצח בשתיים הבאות 2:6 ו-3:6. הצ'כי נתקל בסטניסלאס ואווינקה, שרק בשבוע שעבר שלח את רוג'ר פדרר הביתה והגיע לחצי הגמר במונטה קרלו, ונצח אותו 4:6, 6:1, 5:7. פרננדו גונזאלס ניצח את חואן מונאקו 6:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully